עורכי דין לתעבורה במה יוכלו לעזור לך

תוכן עניינים

עורכי דין לתעבורה במה יוכלו לעזור לך?

כיצד יוכל לסייע לכם עורך דין תעבורה? בכל הנוגע להתנהגות בדרכים – כיום לא חסרות עבירות תנועה שבגינם נקנסים נהגים, רישיונם נשלל ואף הם מובאים בפני שופט ואף מרצים עונש מאסר על תנאי ובפועל.

אז כיצד מסייעים עורכי דין לתעבורה לנהגים? ישנן כמה עבירות תנועה שבגינן ייתכן שתצטרכו סיוע של עורך דין כמו אלי אנושי או מקצוענים אחרים:

תאונות דרכים – במקרה של תאונות דרכים שיש בהן נפגעים, שבהן הואשמתם בנהיגה שגרמה לתאונה, ייתכן ותצטרכו עורך דין. גם אם אתם נפגעי התאונה, בוודאי תצטרכו עורך דין תעבורה שיסייע לכם בהמשך ההליכים.

נהיגה בשכרות – במקרים שונים של נהיגה בשכרות או תחת השפעה נאלצים הנהגים להיפרד מרישיונם, והם אף צפויים לעמוד מול בית המשפט בשל העבירה. עבירות של נהיגה בשכרות או תחת השפעת סמים, הן עבירות שצפוי לקבל עליהן קנס, או עבודות שירות כמו גם מאסר על תנאי. ולכן חשוב שיהיה לצדיכם עורך דין שיסייע לכם לצאת מהסיטואציה בצורה הכי פחות קשה.

נהיגה במהירות מופרזת – נהיגה במהירות מופרזת, כמו גם נהיגה תוך אי ציות לתמרורים עלולה להוביל לקנסות ואפילו להאשמה בעבירות שיש להישפט עליהן. אם אתם עומדים מול משפט, חשוב לשכור את השירותים של עורך הדין המתאים.

תאונות דרכים קטלניות – אם אתם נחקרים בנוגע לתאונה קטלנית שבה הייתם מעורבים, חשוב לדאוג לעורך דין שיהיה לצדכם כבר מזמן החקירה.

נהיגה ללא רישיון – נהיגה ללא רישיון או בזמן פסילה מצריכה עורך דין טוב. החוק מתייחס באופן חמור לאנשים שנוהגים ללא רישיון או בזמן פסילה.

במה יכולים לסייע לכם עורכי דין תעבורה?

עורך דין טוב יוכל לסייע לכם לקבל הפחתת עונש במקרה של ביצוע אחת מהעברות שהזכרנו. עורכי דין שמתמחים בתעבורה, מכירים את החוק ואפילו יודעים לזהות את הפרצות שבו.

עורך דין טוב הוא גם כזה שמכיר את הרשות השוטפת ומכאן הוא יכול לסייע לכם להתמודד כבר משלבי החקירה, עד להגשת כתב האישום וההתמודדות מול בית המשפט.

רמזור
עורך דין מחויך
ייעוץ חינם עם עורך דין

המידע על מערכת המשפט הוא אינסופי. אם אינכם בטוחים לגבי סוגייה משפטית, צרו קשר וקבלו ייעוץ חינם עם עורך דין מנוסה!

מידע נוסף
עורך דין תעבורה – כיצד נבחר?

עורך דין תעבורה – כיצד נבחר? רבים מהנהגים אשר מואשמים בדיני תעבורה בטוחים שדינם כבר קבוע מראש. אך הדבר איננו נכון ובייצוג של עורך דין

איך לבטל דו"ח חנייה

קיבלתם דו"ח חנייה? ובכן, אל תמהרו לשלם. מדוע? להלן הפרטים שכל נהג חייב להכיר. דו"חות חנייה –עלייה משמעותית זה לא סוד כי בשנים האחרונות עיריות

פגע וברח: כל מה שכדאי לדעת

בשנים האחרונות אנחנו רואים שלצערנו הרב ישנן הרבה מאוד תאונות של פגע וברח. מדובר על המקרים שבהם אדם פגע באדם אחר ופשוט ברח מהמקום. מה

למי מותר לנהוג על משאית על פי חוק

אתם רוצים להעביר את המשרד שלכם לכתובת חדשה ולא בטוחים איך לעשות זאת? רוצים לעבור דירה אך חשוב לכם שלא יותר מידי ידיים עובדות יגעו

באילו מצבים ניתן לעקל רישיון נהיגה

הליכי הוצאה לפועל הינם תולדה של קיומו של חוב כלשהו מצד החייב כלפי הזוכה בהליך. כשהליך הוצאה לפועל נפתח, נקבעים לחייב מועדי תשלום ופירעון של

אי שמירת רווח בין כלי רכב

שמירת מרווח בין כלי רכב היא הכרחית בשביל בטיחות הנסיעה. חשוב להבין, שעל המרחק שאתם שומרים מהרכב שלפניכם להתאים למהירות הנסיעה. כאשר מהירות הנסיעה גבוהה,

נהיגה מונעת

קורס נהיגה מונעת הוא קורס אותו יעבור כל נהג במהלך החזקת רישיונו. למעשה, מדובר בהשתלמות

קרא עוד »