הכירו את החברה שתעזור לכם בקבלת הפטור ממס הכנסה

תוכן עניינים

חברות למימוש זכויות רפואיות הן חברות שמטרתן לעזור לאנשים לקבל את מלוא הזכויות המגיעות להם מביטוח לאומי וממשרד הביטחון. ישנם הליכים רבים ושונים שניתן להיעזר בהם בחברות למימוש זכויות רפואיות אבל במאמר הזה נתמקד בפטור ממס הכנסה ובחברה אחת שתעזור לכם לקבל את הפטור הזה בקלות ובמהירות האפשריות.

 

חברות למימוש זכויות רפואיות

חברות למימוש זכויות רפואיות קיימות בישראל שנים ארוכות. החברות האלה עוזרות במימוש זכויות של מבוטחים בתחומים כמו קבלת קצבת נכות, קבלת פיצויים בגין תאונת עבודה, הכרה בפגיעות של רשלנות רפואית ותביעת פיצויים בגין רשלנות זאת, ועוד שלל מקרים בהם נדרשת עזרה במימוש זכות רפואית זאת או אחרת.

בחברות אלה תמצאו מומחים רפואיים ומומחים משפטיים שיפעלו בכדי לעזור לכם לקבל את מלוא הזכויות המגיעות לכם. אחת החברות שהוקמה לצורך זה היא בשביל הזכויות עליה נפרט מעט בהמשך.

חברות

מעט על ההיסטוריה של החברה

מייסד החברה ניר חלפון הקים אותה בכדי לעזור לכל מי שזקוק למימוש זכויות רפואיות. לחברה יש ניסיון של מעל 20 שנה בעבודה עם לקוחות ובייצוג שלהם מול גופי הביטוח השונים לרבות ביטוח לאומי. בחברה מועסקים אנשי מקצוע מתחומים שונים, הן הרפואי והן המשפטי.

 

איך אני יכול להיעזר בחברה לקבלת פטור ממס הכנסה?

פטור ממס הכנסה תלוי בקבלת אישור נכות מביטוח לאומי, משרד הביטחון או מטעם ועדה מיוחדת של משרד האוצר. בכל אחד מהמקרים האלו יש לעבור סדרה של שלבים שעלולה לקחת יותר משנה. במהלך שלבים אלו תיאלצו להוכיח כי אתם סובלים מנזק גוף שנגרם כתוצאה ממום מולד, מחלה או פציעה.

במידה ותשכרו את שירותי החברה, אתם תקבלו ליווי בכל שלב ושלב של התהליך – החל מאיסוף הניירת לשם הגשת בקשה לפטור ממס וכלה בייצוג בוועדה עצמה. אנשים המקצוע של החברה יעזרו לכם להבין כבר מהשיחה הראשונה מה הם סיכויי ההצלחה שלכם בקבלת הפטור.

חוק מס

למה זה כדאי לי?

חברה מקצועית למימוש זכויות מעסיקה אנשי מקצוע מהשורה הראשונה ומעניקה ליווי מתחילת התהליך ועד סופו. הדבר כדאי מאוד כאשר החברה מציעה ללקוחות כי את התשלום על שירותיה הם ישלמו רק במידה והבקשה שלהם לפטור ממס תתקבל. במקום לדחות את ההליך הבירוקרטי המסובך לקבלת הפטור, אפשר להירשם לקבלת השירות וכך לחסוך כסף רב.

 

חברה למימוש זכויות רפואיות וקבלת פטור ממס הכנסה – סיכום

ישנן מספר חברות בישראל שמטרתן היא עזרה ללקוחותיהן במימוש הזכויות הרפואיות שלהן. חברות אלו מעסיקות אנשי מקצוע מהתחום הרפואי והמשפטי והן מתמחות בהגשת תביעות לפטור ממס הכנסה. בשביל הזכויות הוקמה על ידי ניר חלפון ויש לה ניסיון של מעל 20 שנה בייצוג של אנשים מול גופי ביטוח שונים. החברה מציעה מודל תשלום לפי הצלחה של התביעה.

חֶברָה

עורך דין מחויך
ייעוץ חינם עם עורך דין

המידע על מערכת המשפט הוא אינסופי. אם אינכם בטוחים לגבי סוגייה משפטית, צרו קשר וקבלו ייעוץ חינם עם עורך דין מנוסה!

מידע נוסף
חובת לבישת חליפה בבית משפט

כאשר מדובר בעורכי דין, כללי לשכת עורכי הדין (מדי משפט) מחייבים את עורך הדין, כאשר הוא מופיע בבית משפט, ללבוש "מדי משפט" שכוללים – חולצה

האם יש השפעה כלכלית במשפט מתומלל

תמלול הקלטות מסוגים שונים משפיעות הן בהכרעת הדין, והן כשימוש לפרוטוקול המכסה מבחינה משפטית. במאמר הבא לעסוק ונעמיק בשאלות כמו: איך הקלטות יכולות להטות את

4 שלבים לתביעות נגד משרד הביטחון

כשמדובר בהגשת תביעה נגד משרד הביטחון, ישנם כמה שלבים שכל אחד צריך לעבור. לפני שנתחיל בפירוט, חשוב לנו לציין כי זהו תהליך שעלול לקחת זמן

האם משרד פרסום נחשב כהוצאה מוכרת?

בעלי עסקים וחברות נדרשים לעמוד בלא מעט חובות: הם צריכים לדווח באופן קבוע לרשויות המס ולשלם מיסים, צריכים לעבוד על פי תקנות וכללים אדמיניסטרטיביים, להגיש