ידועים בציבור – מהם הזכויות שלכם?

תוכן עניינים

הקשר שבו אנו נמצאים משפיע על חיינו בצורה עצומה.

הקשר הזוגי נותן לנו כוחות להתמודד עם החיים שלנו והוא משפיע על צורת החיים שלנו בצורה עצומה.

לכן עולה השאלה האם אנו צריכים למסד את הקשר שלנו בצורה כלשהי או שמא להמשיך בזוגיות מבלי לחוקק אותה בבטון? אם כן אנו חייבים לציין כי כיום יותר ויותר זוגות מחליטים שהם רוצים למסד את הקשר שלהם דרך דבר הנקרא ידועים בציבור.

עליכם לדעת כי המעמד של ידועים בציבור דומה מאוד למעמד של אנשים נשואים וידועים בציבור נהנים מאותם זכויות של נשואים.

אם אתם רוצים להיות ידועים בציבור כדאי לכם לחתום על מסמך משפטי המסדיר את הנושא הזה ואשר קובע את הזכויות שלכם בקשר ואת החובות שלכם וכך תהיו במעמד מתאים לצרכים שלכם.

 

האם כדאי לי להוריד חוזה של ידועים בציבור מן האינטרנט?

אפשר לראות כי גם בנושא של ידועים בציבור האינטרנט מנסה לעזור לנו ואפשר להוריד בחינם פעמים רבות חוזה המסדיר את היחסים ידועים בציבור וכאן עולה השאלה האם זה צעד חכם להוריד חוזה כזה? אם כן אנו חייבים לציין כי זה לא צעד חכם להוריד חוזה מוכן מכיוון שכל מקרה הוא שונה ולכל מקרה יש מאפיינים ייחודים המחייבים התייחסות בחוזה לנושא זה. לכן אל תורידו את החוזה מן האינטרנט ולכו להתייעץ עם עורך דין אשר ינסח לכם חוזה הרבה יותר טוב המתאים לצרכים האישיים שלכם וכך תבטיחו כי אתם תהיו מוגנים ותוכלו ללא חשש להיות מוכרזים כידועים בציבור.

 

מדוע הניסיון של העורך דין שאליו אנו פונים הוא כה חשוב?

אם אתם רוצים להיות ידועים בציבור עליכם להבין כי הדרך הטובה ביותר לעשות זאת היא לפנות אל עורך דין שינסח את החוזה ביניכם. על רקע זה עולה השאלה איך נבחר את העורך דין הטוב ביותר לניסוח ההסכם של ידועים בציבור? אם כן כאשר אתם באים לבחור עורך דין לניסוח חוזה של ידועים בציבור אתם חייבים לבחון את הניסיון של העורך דין. עליכם להבין כי ככל שהעורך דין יותר מנוסה כך הוא ידע יותר טוב כיצד לסייע לכם. לא רק זאת אלא שאם העורך דין וותיק זה סימן שהוא מבצע את עבודתו כמו שצריך וזאת מכיוון שהלקוחות כל הזמן באים אליו ולכן הוא נמצא בתחום כל כך הרבה שנים.

 

האם כדאי לפנות אל עורך דין ממשרד גדול או קטן?

עולה השאלה האם כדאי לנו לפנות אל עורך דין ממשרד גדול או קטן? אם כן במשרד קטן תשומת הלב שתהיה אליכם היא הרבה יותר גדולה ולכן עדיף לפנות אל עורך דין ממשרד קטן ולא אל עורך דין ממשרד גדול ועל כך אתם צריכים לתת את הדעת.

 

שופט

עורך דין מחויך
ייעוץ חינם עם עורך דין

המידע על מערכת המשפט הוא אינסופי. אם אינכם בטוחים לגבי סוגייה משפטית, צרו קשר וקבלו ייעוץ חינם עם עורך דין מנוסה!

מידע נוסף
המדריך המלא לדיני משפחה

אומנם כולנו רגילים לחשוב על הבית שלנו כעל מקום מוגן ויציב, אך מצד שני, כולנו יודעים שמשפחות מתפרקות בישראל לעיתים קרובות. הסטטיסטיקה מדברת על כך

5 טיפים לפתיחה מוצלחת של תיק גירושים

תחילת תהליך גירושים היא תקופה שמתאפיינת לרוב בסערת רגשות, בלבול וחששות מפני העתיד. להתמודדות עם האבל על אובדן החלום הזוגי נוספת התמודדות עם הליכים משפטיים