כיצד אפשר למחוק רישום פלילי?

תוכן עניינים

בשבועות האחרונים אנו שומעים לא מעט על מקרה שאירע לאדם מפורסם. לדבריו, הוא עשה כל שביכולתו כדי להביא למחיקת רישום פלילי שאירע לא מזמן מסיבות שאינן ידועות לציבור. אנשים רבים מוצאים את עצמם מתעניינים בנושא ומנסים להבין איך בכלל אפשר למחוק רישום פלילי (שנתפס בעיני רבים כבלתי ניתן לשינוי). יצאנו לבדוק את העניין באופן מעמיק וחזרנו עם תובנות שאתם צריכים להכיר מקרוב.

 

בקשה למחיקת רישום פלילי – בואו נכיר אותה מקרוב

הליך של רישום פלילי ידוע כאבן נגף בדרכו של כל אדם שרוצה לפתח לעצמו קריירה מקצועית. שכן, בכל מקום שאליו הוא מגיע, עליו להציג מסמכים שונים שבוחנים האם יש מאחוריו עבר פלילי. הדבר עשוי לבוא לידי ביטוי לא רק בפן המקצועי, אלא גם במצבים הבאים:

  • בעת הגשת בקשה לרישיון נשק
  • בעת הגשת בקשה לדרכון זר
  • בעת הגשת בקשה להחזקת נשק ועוד

אם שמעתם על הבקשה לרישום פלילי ובין אם לא, כדאי שתדעו שמדובר בעניין אפשרי שמצריך פנייה אל משרדו של עורך דין פלילי מומלץ. עורך הדין הוא זה שמבצע את ההליך המורכב והוא צפוי להביא בסופו של דבר לטיהור השם והמוניטין של האדם שפנה אליו.

רישום פלילי

טיפ חשוב לבחירה של עורך דין פלילי

רגע לפני שנציג בפניכם את ההליך למחיקת רישום פלילי, כדאי שתדעו שבחירה בעורך דין פלילי שילווה אתכם בהליך שכזה היא לא עניין של מה בכך. עליכם להיות בטוחים ב  – 100% כי מדובר באיש מקצוע שמכיר את התחום באופן מעמיק. ההמלצה שלנו היא להיכנס אל האתר הבא ולשוחח עם עורך דין שבקיא בתחום זה: https://www.costagidi.co.il.

 

איך מוחקים את הרישום הפלילי בפועל?

כדי להביא למחיקה של הרישום הפלילי בפועל, יש לבצע הליך של חנינה על ידי הנשיא. שכן, בהתאם לחוק של המרשם הפלילי ותקנות השבים, נשיא מדינת ישראל הוא הגורם שיש לו את הסמכות להורות על קיצור תקופת ההתיישנות של הרישום שלכם (וגם על תקופת המחיקה).

ראוי לציין כי אתם לא צריכים לבצע את ההליך הזה, אלא עורך הדין הוא זה שמבצע את הפנייה ומגיש את כל המסמכים הדרושים, כדי להביא בסופו של דבר למחיקת הרישום.

 

בירור אודות עורך דין פלילי מומלץ שיסייע לכם – כך תעשו זאת נכון

אם מסיבה כלשהי לא נכנסתם אל האתר שהומלץ לכם לעיל, כדאי שתדעו שתמיד אפשר לערוך בירור מעמיק עם מי שעברו את ההליך בעבר. זה לא פשוט למצוא אנשים שמחקו את הרישום הפלילי שלהם, אך אתם יכולים לנסות להגיע אליהם באמצעות פרסום ברשתות חברתיות או פורומים שעוסקים בנושא.

 

לסיכום

המדריך הנוכחי הציג בפניכם את הדרך הטובה ביותר למחוק רישום פלילי. בשלב זה יש בידיכם את כל האינפורמציה הדרושה, כך שנותר לכם רק ליישם ולפנות אל עורך דין שילווה אתכם בהליך.

רישום פלילי

עורך דין מחויך
ייעוץ חינם עם עורך דין

המידע על מערכת המשפט הוא אינסופי. אם אינכם בטוחים לגבי סוגייה משפטית, צרו קשר וקבלו ייעוץ חינם עם עורך דין מנוסה!

מידע נוסף
עורך דין עבירות אלימות

עבירות אלימות הן מושג רחב, המכיל בתוכו מגוון עצום של עבירות שונות, חלק בדרגת חומרה קלה וחלקן חמורות ביותר, וכוללות עונשי מאסר ארוכים. כאשר מסתבכים

אישום באחזקת סמים

יש סוגים שונים של עבירות סמים וגם מגוון רחב של עונשים עבור אחזקת כמויות שונות. במאמר הבא נסביר איך מתייחס החוק אל עבירות מן הסוג

איך למחוק רישום פלילי?

אם יש דבר מה בעברם מול החוק, שאתם לא הכי גאים בו והייתם רוצים שיימחק אולי יש אפשרות חוקית לכך. מחיקת רישום פלילי הוא תהליך

כיצד ניתן להשתקם מתיק פלילי?

עבירה פלילית, תהא הסיבה לביצועה אשר תהא, מהווה כתם לכל החיים על האדם שביצע את העבירה, כשהיא משפיעה על גורמים שונים בחייו, בעיקר חברתיים וכלכליים.

האם עורך דין פלילי רשאי לסרב לתיק?

צפייה בסדרת פשע מצליחה גרמה לנו להעלות שאלות שונות שנוגעות לתחום עריכת הדין והתמודדות אל מול אנשים שיש להם תיקים פליליים במשטרה. את השאלות הללו