מדריך משפטי על משכנתא

תוכן עניינים

אין ספק כי מדובר באחת העסקאות המהותיות שאנשים מבצעים, משכנתא. חכמים מאיתנו כבר הציגו נתונים לפיהם, רוב רובם של הזוגות בישראל יצטרכו לקחת משכנתא. להוסיף עליהם את הרווקים והחד הוריים, הרי שקיבלנו כמעט מדינה שלמה שזקוקה לקחת משכנתאות ולהחזיר כספים רבים מדי חודש.

לרוב, החזר של משכנתא מתבצע גם למשך 30 ו-40 שנים, בעוד שההחזרים החודשיים המומלצים לא צריכים להיות יותר גבוהים מ-50% של סך ההכנסה הפנויה בעו"ש. מה זאת הכנסה פנויה? הכנסה פנויה היא בעצם הסכום שנשאר לכם בעד כל חודש – נטו. אתם רכשתם רכב לאחרונה ויש תשלומים עליו? ישנן הוראות קבע מדי חודש? אולי החזרים על הלוואת שיפוץ דירה? את כל אלו תנקו, ואז תדעו מה היא ההכנסה הפנויה שלכם. כאשר לוקחים משכנתא, אין ספק שמומלץ גם להסתייע בשירותיו על עו"ד משכנתאות. עורך דין משכנתא מסייע רבות בתהליך המורכב הנ"ל, ויש גם לזכור כי מדובר בתהליך בירוקרטי למדיי.

עו"ד משכנתאות – ליווי וייעוץ

לא פעם, סיוע של עורך דין משכנתאות עשוי לחסוך זמן יקר ואנרגיה. עורכי דין המתמחים בעסקאות של מקרקעין, יוכלו לספק שירות הכולל סיוע בכל רישום רלוונטי, בין אם מדובר ברכישה של נכסים או במכירה של נכס. לעיתים יש צורך לבצע רישום משכנתא וגם ביטול משכנתא, רישום של משכון ועוד.

עו"ד מקרקעין ומשכנתאות גם מספק סיוע במקרים של גירושין. במקרים אלו, לפעמים יש צורך לבצע שינוי רישומים מסוימים במשכנתא של הדירה, וזאת בעקבות התפצלות הנישואין. בין אם מדובר בהליכי גירושין או לא, הרישומים הרלוונטיים מתבצעים אל מול המוסדות, כמו למשל מוסדות הבנקים, הרשות של מקרקעין ישראל ועוד.

עורך דין נדלן ומקרקעין

עו"ד המתמחים בעסקאות הללו של נדלן ומקרקעין, עשויים להוביל לביצוע העסקאות בזמנים מהירים, תוך שמת דגש נכון על הפרטים הכי קטנים. במקרים מסוימים, אנשים עשויים לפספס פרטים מהותיים בעת עסקאות חשובות, מה שעלול להוביל לחיים שלמים של החזרים חודשיים שפשוט חונקים כלכלית.

בכדי להימנע ממצבים בהם אנשים חווים התדרדרות כלכלית, כדאי תמיד להסתייע גם בחברות ייעוץ למשכנתאות. חברת ייעוץ למשכנתא תספק לכם שירות שונה מאשר שירותיו של עורך דין משכנתאות, אך אין ספק כי מדובר בסיוע כמעט אלמנטרי והכרחי.

עורכי דין למשכנתאות

לרוב, עו"ד משכנתאות יסייע לכם בבירוקרטיה הרבה הכרוכה בתהליך של לקיחת משכנתא, וניתן אפילו לאתר עורכי דין שממש נחשבים מומחים בהוצאה של משכנתא הפוכה או מוזלת. אין ספק כי מדובר בתחום מורכב למדיי, תחום המשכנתאות.

במקרים בהם אינכם בקיאים ברזי המערכות השונות שפועלות במקביל ללקיחת משכנתא, כדאי תמיד לקבל את הסיוע הנכון. בין אם בחרתם להסתייע בשירותי יועצי משכנתאות או בשירות עו"ד משכנתאות, רוב הסיכויים שאתם פועלים נכון. זכרו כי אתם הולכים לקראת עסקת חייכם, אל תמעיטו בחשיבותה.

עורך דין מחויך
ייעוץ חינם עם עורך דין

המידע על מערכת המשפט הוא אינסופי. אם אינכם בטוחים לגבי סוגייה משפטית, צרו קשר וקבלו ייעוץ חינם עם עורך דין מנוסה!

מידע נוסף
איך לבחור עורך דין לבניין משותף?

תהליך בחירת עורך דין בתור הישות המייצגת של דיירי הבניין השמות, עשוי להיות ארוך ומייגע. ריכזנו עבורכם מספר טיפים שבאמצעותם תוכלו לבצע את הבחירה בצור

עורך דין מכירת דירה בשרון

יש לכם דירה באזור השרון והרצליה? רוצים למכור אותה כדי לנצל את הכסף למטרות אחרות? אם כך, כדאי שתבדקו היטב איך אתם מתכוונים לבצע את

פטור ממס רכישה

אם אתם עומדים לבצע עסקת נדל"ן גדולה, ברור מדוע אתם רוצים לדעת איזה מיסים עליכם לשלם, ואין ספק שאחד מהמיסים הוא מס רכישה. לכן כדאי

תמ"א 38 דייר סרבן

ככל שעוברות השנים אנחנו רואים שנעשים עוד ועוד פרויקטים שונים של תמ"א 38 באזורים שונים בישראל. יש לכך סיבה טובה, שכן מצד אחד היזם מרוויח

איך להוציא רישיון קבלן בישראל

ממש כמו כשאנחנו רוצים להתחיל לנהוג ברכב אנו זקוקים לקבלת רישיון נהיגה ממשרד הרישוי  כך גם קבלן המעוניין להתחיל בעבודתו זקוק להוציא רישיון קבלן.