איך מתבצע מיתוג עסקי ללשכת עורכי דין?

תוכן עניינים

כל כך הרבה עומד מאחורי המיתוג שמבטא את ערכי החברה או ארגון. האם חשבתם פעם, איך מביאים לידי ביטוי, ערכים פורמליים וסדורים של משרד עורך דין, בעזרת ביטוי יצירתי, של מיתוג אטרקטיבי ומושך, שמביא עמו ערך מוסף, מדגיש את הבידול ומביא לקוחות ספציפיים למשרד?

 

איך מתבצע מיתוג עסקי

אחד האלמנטים הכי משפיעים, ביצירת תדמית של חברה, ארגון הוא משרד, הוא מיתוג עסק, אשר נוגע ישירות בערכים הכי חשובים ומהותיים של הארגון, ומביא אותם לידי ביטוי, בצורה וויזואלית מנצחת. בסופה של הגדרה, המיתוג, הוא חלון הראווה הכי בולט של העסק, וביכולתו להכריע את העתיד העסק, לקבוע את כמות הלקוחות ואף לכוון את רמתו המקצועית, בהתאם לתדמית שהוא משדר לקהל הלקוחות הפוטנציאלי.

 

מיתוג עסקי ללשכת עורכי דין

לשכת עורכי דין, תהיה בדרך כלל, פורמלית, ייצוגית, ללא סטיות או מעוף. ומסיבה זו, כאשר ייערך תהליך מיתוג עסק ללשכת עורכי דין, יהיה צורך לשמור כל העת, על איזון עדין, שמאפשר מצד אחד פרץ יצירתיות, אך מצד שני, שומר על תדמית עדכנית, כזו המתכתבת עם שפת הלשכה, ערכיה, מטרותיה ויעדיה, ומבטא אותם בצורה ממחישה במיתוג מותאם אישית.

 

דגשים למיתוג עסקי ללשכת עורכי דין

בשונה מהמקצועות השונים, אשר בדרך כלל ידרשו אלמנטים שכיחים וקבועים מראש, בעלי מקצוע כמו עורכי דין, רופאים, וכאלה הנושאים בתאוריות מורכבות, יטמנו איתם אקט נוסף במיתוג העסקי, אשר נדרש כעסקת חבילה יחד עם המקצוע המומחה. מסיבה זו, מיתוג ללשכת עורכי דין, יכלול יחד אתו גם אלמנט משמעותי של אותנטיות זורמת ואמינות מקרבת, כזו שתגרום ללקוח הפוטנציאלי, לעבור תהליך מהיר של רכישת אמון, כבר בפגישה הראשונית עם הנראות המיתוגית.

 

בסך הכול מיתוג (???)

חשוב להבין, שמיתוג עסק, חנות, לשכת עורכי דין או כל עסק או ארגון אחר, אינו רק תהליך גרפי – טכני, אלא הרבה יותר מכך. את תהליך המיתוג ניתן להגדיר, כתהליך הפסיכולוגי שמגדיר את ערכי המותג – כלומר העסק או חברה, מנתח אותם, ומביא אותם לידי ביטוי נראה, שמציף מול הלקוח את כל התהליך, אותו אנו רוצים להעביר אותו, כדי שיבחר דווקא בעסק/ארגון הממותג.

 

מה כולל מיתוג עסקי ללשכת עורכי דין?

בדרך כלל יכלול המיתוג אלמנטים קבועים מראש. המרכיבים הבסיסיים וההכרחיים למיתוג, הם: מחקר ואסטרטגיית מותג, שם לעסק, עיצוב לוגו, פיתוח זהות, שפה חזותית, פלטת צבעים, טיפוגרפיה, סלוגן, חומרים שיווקיים, ועוד. לעיתים, יכלול המיתוג גם תהליך של מיתוג דיגיטלי, בפלטפורמות מובילות, עיצובי פוסטים, בניית אתר וכו'.

 

לסיכום

תהליך מיתוג עסקי ללשכת עורכי דין, מתבצע בתהליך פסיכולוגי, אשר נועד לשרת את הלשכה, לשקף את עסקיה, לשדר אותנטיות ואמינות ולהזרים לקוחות. בנוסף, המיתוג יכול לקבוע את רמת העסק ואף לכוון מהותית לעתידו המקצועי.

מחשב נייד

 

עורך דין מחויך
ייעוץ חינם עם עורך דין

המידע על מערכת המשפט הוא אינסופי. אם אינכם בטוחים לגבי סוגייה משפטית, צרו קשר וקבלו ייעוץ חינם עם עורך דין מנוסה!

מידע נוסף
חובת לבישת חליפה בבית משפט

כאשר מדובר בעורכי דין, כללי לשכת עורכי הדין (מדי משפט) מחייבים את עורך הדין, כאשר הוא מופיע בבית משפט, ללבוש "מדי משפט" שכוללים – חולצה

האם יש השפעה כלכלית במשפט מתומלל

תמלול הקלטות מסוגים שונים משפיעות הן בהכרעת הדין, והן כשימוש לפרוטוקול המכסה מבחינה משפטית. במאמר הבא לעסוק ונעמיק בשאלות כמו: איך הקלטות יכולות להטות את

4 שלבים לתביעות נגד משרד הביטחון

כשמדובר בהגשת תביעה נגד משרד הביטחון, ישנם כמה שלבים שכל אחד צריך לעבור. לפני שנתחיל בפירוט, חשוב לנו לציין כי זהו תהליך שעלול לקחת זמן

האם משרד פרסום נחשב כהוצאה מוכרת?

בעלי עסקים וחברות נדרשים לעמוד בלא מעט חובות: הם צריכים לדווח באופן קבוע לרשויות המס ולשלם מיסים, צריכים לעבוד על פי תקנות וכללים אדמיניסטרטיביים, להגיש