אימון עסקי וחשיבותו למשרד עורכי דין

תוכן עניינים

בין אם יצאתם לדרך עצמאית ממש לאחרונה, או שאתם בעלי משרד עו"ד מצליח, אימון עסקי הוא משהו שכל עסק שרוצה להצליח צריך, בטח כשמדובר על משרד עו"ד. שואלים את עצמם למה? תגלו את כל התשובות בכתבה שלפניכם.

 

מה זה אימון עסקי בכלל?

אימון עסקי בא לשפר את ביצועי העסק, לייעל את תהליכי העבודה, למצוא שיטות לייצור מוטיבציה, להדריך מנהלים ועוד. אם אתם רוצים להגיע לתוצאות עסקיות טובות יותר ולכבוש יעדים, כנסו לאתר אימון עסקי ותראו את השינויים מתחילים להתרחש.

 

מה האתגר של עורכי דין?

התחרות, לצד עלויות כמו, משרדים נעימים או אפילו מרשימים (כולנו יודעים כמה הרושם חשוב), שיווק במחירים גבוהים בשל התחרות בתחום, תשלום לעובדים ועוד.

לרוב, משרדי עורכי דין "מנהלים את עצמם" ע"י שותפים פעילים ולעיתים חסרה דמות המנכ"ל, שמתעסק עם ה"עבודה השחורה", אבל היא בעצם הכי חשובה: ייעול העבודה, הצבת יעדים, שיפור חווית העובד ועוד הרבה אלמנטים נוספים שעלולים "להשכח".

 

לעורכי דין יש אופי מיוחד

בסוף, עורכי דין יודעים הכי טוב להיות, עורכי דין! נכון, זה נשמע מצחיק, אבל תחשבו על זה רגע, אתם עורכי דין מעולים, זוכים בתביעות, הכי טובים בתחומכם. אך האם זה אומר שאתם גם מנהלים את העסק בצורה הטובה ביותר?

אם התשובה היא לא, אפשר להבין אתכם. לא הייתם בבית ספר לעסקים, לא למדתם ראיית חשבון (טוב אולי חלקכם עשו תואר משולב) ולא בהכרח ניהלתם עובדים לפני. אימון עסקי ינחה אתכם לנהל את העסק באופן טוב ויעיל יותר ביומיום, מעבר לכך, האימון העסקי בא לאתר נקודות כשל או תורפה, לפתור אותן ולשפר את התוצאות בכל תחומי המשרד.

 

איך אימון עסקי יכול לתרום לי?

אז כמו שכבר ציינו קודם אימון עסקי וחשיבותו למשרד עורכי דין גדולה. לא כל עורך דין מפולפל, הוא גם איש עסקים ומפולפל וזה בסדר! בדיוק בשביל זה יש יועצים. כמו שתעזרו ביועץ שיווק דיגיטלי, רו"ח, או כל גורם אחר מוסמך שנותן מענה בתחום שאינכם בקיאים בו, אימון עסקי ייתן מענה לכל הצרכים שלכם.

 

האם אימון עסקי מתאים גם לעורכי דין עצמאיים?

הנטייה היא לחשוב שאם אתם רק בתחילת דרככם, אז אין עוד טעם להתחיל בתהליך מהסוג הזה. החשיבה שלכם לא נכונה, כבר בהתחלה של כל עסק, חשוב ואף הכרחי ליצור מתווה עבודה נכון, יעיל, מחושב שיחזיק לאורך הזמן. יתרה מזאת, זה בדיוק הזמן שלכם להגדיר את היעדים לשנה הקרובה, לשנתיים הקרובות ולשלוש שנים הקרובות.

 

לסיכום

אימון עסקי מתאים במיוחד למשרדי עורכי דין, בשל אופיים הייחודי. אין זה משנה אם אתם בתחילת דרככם או שכבר עברתם כברת דרך, אימון עסקי יעיל בכל מצב וישפר את התוצאות באופן מדהים.

ציוד משפטי

 

עורך דין מחויך
ייעוץ חינם עם עורך דין

המידע על מערכת המשפט הוא אינסופי. אם אינכם בטוחים לגבי סוגייה משפטית, צרו קשר וקבלו ייעוץ חינם עם עורך דין מנוסה!

מידע נוסף
חובת לבישת חליפה בבית משפט

כאשר מדובר בעורכי דין, כללי לשכת עורכי הדין (מדי משפט) מחייבים את עורך הדין, כאשר הוא מופיע בבית משפט, ללבוש "מדי משפט" שכוללים – חולצה

האם יש השפעה כלכלית במשפט מתומלל

תמלול הקלטות מסוגים שונים משפיעות הן בהכרעת הדין, והן כשימוש לפרוטוקול המכסה מבחינה משפטית. במאמר הבא לעסוק ונעמיק בשאלות כמו: איך הקלטות יכולות להטות את

4 שלבים לתביעות נגד משרד הביטחון

כשמדובר בהגשת תביעה נגד משרד הביטחון, ישנם כמה שלבים שכל אחד צריך לעבור. לפני שנתחיל בפירוט, חשוב לנו לציין כי זהו תהליך שעלול לקחת זמן

האם משרד פרסום נחשב כהוצאה מוכרת?

בעלי עסקים וחברות נדרשים לעמוד בלא מעט חובות: הם צריכים לדווח באופן קבוע לרשויות המס ולשלם מיסים, צריכים לעבוד על פי תקנות וכללים אדמיניסטרטיביים, להגיש