האם גריל גז מותר להפעלה במרפסת לפי החוק

תוכן עניינים

מותגי גריל גז שונים נכנסו אל חיינו לפני כמה וכמה שנים ושינו לחלוטין את כללי המשחק בכל הקשור לעולם העל האש.

אם בעבר היתה לנו אפשרות אחת של אירועי על האש – מנגלים באחד הפארקים הקרובים, הרי שהיום גריל גז שינה לחלוטין את המצב הזה, והוא מאפשר עריכת אירועי על האש בבית, בחצר או במרפסת.

אך בעוד אנשים רבים כבר מנפנפים מהבתים, נשאלת השאלה האם גריל גז מותר להפעלה במרפסת לפי החוק?

כדי שלא תיתקלו בבעיות בהמשך, החלטנו לעשות לכם סדר בכל הנושא הזה.

 

במרפסת, על הגג, בחצר, מה זה כבר משנה?

אם נניח לרגע את הנושא הספציפי של גריל גז בצד, נגלה שרבים האנשים שלא מודעים לכך שחוקים מסויימים אוסרים עלינו לבצע פעולות מסויימות. כך, לדוגמה, הבערת מדורה בל"ג בעומר בחצר הבית היא אינה סבירה ואתם עלולים להיקנס על כך בגדול. בכל הקשור בבטיחות, יש להקפיד מאוד על החוקים ועל המותר והאסור.

אולם כשמדברים על גריל גז לא בטוח שהנפנוף במרפסת נחשב ללא סביר, אז הגיע הזמן לבדוק אחת ולתמיד – האם גריל גז מותר להפעלה במרפסת לפי החוק?

 

האם גריל גז מותר להפעלה במרפסת לפי החוק?

אז כן, אין שום חוק האוסר על הפעלת גריל גז במרפסת. כמובן שאת כל נושא החיבור לגז והעמדה מאובטחת של גריל גז במרפסת שלכם תצטרכו לעשות בזהירות ובהדרכה וליווי של אנשי מקצוע, אולם אין בעיה בכלל שתזמינו את כל החברים לעל האש אצלכם בבית ותנפנפו במרפסת. רק לא לשכוח לכבד גם את השכנים שבוודאי יתגרו מריחות הבשר והירקות שמגיעים עד אליהם!

 

מה היתרונות של גריל גז על פני גריל פחמים?

אז ראשית כל, הדלקה של גריל פחמים כשמדברים על מנגל ביתי היא אסורה בהחלט היות ויש כאן שימוש באש שעלול לפגוע בבניין ובבית שלכם. לעומת זאת, גריל גז הוא לא מסוכן לשימוש במרפסת. בנוסף, בכל הקשור לצליית הבשר והירקות, גריל גז הוא בריא יותר ולא פולט עשן הכולל רעלים מסוכנים שעוטפים את האוכל. אז איך אומרים – כמו שכל הדרכים מובילות לרומא, כך גם כל הדרכים בתחום המנגלים מובילות לגריל גז.

 

איך בוחרים גריל גז?

קיימים המון סוגים של גריל גז ששונים אחד מהשני בעיקר בגודל, בטכניקות, במספר איזורי הצלייה ואיזורי החימום ובהתאם לכל אלו – שונים גם במחיר. לבחירת גריל גז נבונה וטובה עבורכם תצטרכו להבין מה גודל המרפסת שלכם, מה הצרכים שלכם, מה התקציב שאותו אתם מוכנים להשקיע וגם איזה מותג של גריל גז הכי מדבר אליכם.

אחרי שתאספו את כל הנתונים האלו תוכלו להציץ באתרי האינטרנט ולבחור מבין כל הדגמים והסוגים, ואפילו לקבל במשלוח עד הבית את הדגם של גריל גז שהזמנתם. תהנו ושיהיה בתאבון!

בשר בבישול

עורך דין מחויך
ייעוץ חינם עם עורך דין

המידע על מערכת המשפט הוא אינסופי. אם אינכם בטוחים לגבי סוגייה משפטית, צרו קשר וקבלו ייעוץ חינם עם עורך דין מנוסה!

מידע נוסף
ליגת העל בפורטוגל – חוויה בלתי נשכחת

מה זה גילוי מרצון? פורטוגל הפכה בשנים האחרונות לאחת המדינות הפופולריות ביותר למטרות תיירות ומגורים, אולם רבים אינם יודעים כי בפורטוגל יש תרבות עשירה של

ציטוטים של עורכי דין ותיקים

ציטוטים של עורכי דין ותיקים ברבות השנים הנפיקו עורכי דין מכל רחבי העולם ציטוטים בלתי נשכחים. עו"ד מירי ברונו מערכת המשפט בישראל – שפל חסר

מדבקות למשרד עורכי דין

מעוניינים לעצב מחדש את המשרד שלכם ולהעניק לו מראה חדש ומרענן? מעוניינים לבצע שינוי בחלל המשרד אך חוששים מהזמן הרב הכרוך בשיפוץ כולל? יש לנו

קוסם ליום הולדת במשרד עורכי דין

הרבה דברים השתנו מאז שהודיני הדהים את העולם בפעלולי ההיחלצות שלו, מה שלא השתנה הם ההתרגשות וההנאה שמביאים איתם מופעי קסמים. קוסם ליום הולדת במשרד

מה זה קרן פנסיה נבחרת ולמי זה מתאים

במדינת ישראל, נושא הפנסיה הוא אחד הנושאים היותר מפוקחים ומוסדרים בחוק. עד שנות התשעים של המאה הקודמת, היה חלק ניכר מהעובדים במשק מבוטח באמצעות קרנות

החוקים לגבי העסקת מטפל סיעודי

אחד מההורים שלכם הפך לסיעודי ואתם רוצים לדאוג עבורו למטפל? אם כך, טבעי שתרצו לדעת מה אומר בנושא הזה החוק ואיך אפשר לעשות את הדברים.