מימוש זכויות מהביטוח הסיעודי באמצעות עורך דין המתמחה בתביעות ביטוח סיעודי

תוכן עניינים

נסיבות החיים מובילות אנשים להפוך להיות במצב סיעודי. לעיתים מדובר בתהליך הדרגתי אך לעיתים מדובר בשינוי קיצוני שמשנה את אורחות החיים מקצה לקצה (למשל במקרה של תאונה). אנחנו משלמים לביטוח, בין היתר ביטוח סיעודי, שנים רבות – בדיוק על מנת לקבל סיוע במצבים האלו.

עם זאת, חברות הביטוח, במקרים של ביטוח סיעודי, פעמים רבות מטילות קשיים משמעותיים על מנת לקבל את הזכויות השונות שמגיעות למבוטח לפי תנאי פוליסת הביטוח עצמה. במצב שבו אדם נהפך לסיעודי ישנן הוצאות חדשות רבות ולכן הכסף מן הביטוח הוא הכרחי מאוד.

 

התמודדות אישית מול הביטוח

יש אנשים שמנסים ומתמודדים באופן אישי מול חברות הביטוח – מגישים את כל הטפסים, מגיעים לחוות דעת ומבצעים את הפרוצדורות השונות שחברות הביטוח דורשות, בהתאם לכללי ולנהלים של החברה על מנת לקבל את הפיצוי.

אולם, ניסיון החיים מראה שחלק גדול מן הבקשות שהוגשו על ידי אנשים שאינם מנוסים בהתקשרות מול חברות ביטוח מובילים או לכישלון או במקרה הטוב לזכאות חלקית בלבד לתשלומים שונים על ידי חברת הביטוח.

המנגנון של חברות הביטוח הוא מורכב ומנסה לגרום לחברות הביטוח לשלם כמה שפחות – לכן, חוות דעת רבות שכתובות באופן לא מדויק עלולות לא לשרת את המבוטחים, מבוטח שלא התכונן לבדיקות השונות מטעם המומחים של חברת הביטוח עלול לא לעבור אותן או לעבור אותן באופן חלקי בלבד או שהגשה לא מדויקת של הטפסים תוביל לחוסר כיסוי.

 

הצורך במקצוען

כל האפשרויות האלו מראות ומוכיחות את הצורך שיש למי שנהפך להיות סיעודי במומחה, עורך דין ביטוח סיעודי. עורך דין שזהו תחום ההתמחות שלו נוגע בדיוק להתמודדות מול המנגנונים הבירוקרטיים של הביטוח הסיעודי, יהיה זה שיסייע לכם למקסם את הזכאות שלכם.

 

במה זה מתבטא?

 

הגשת טפסים

הגשה לא מדויקת של טפסים היא בעיה רווחת של המנסים למצות את זכויותיכם מול הביטוח הסיעודי. הגשת הטפסים צריכה להיעשות באופן מדויק, בייחוד בטפסים הנלווים ובחוות הדעת המצורפות. חשוב להבין שאלו מסמכים מהותיים וקריטיים למימוש הזכויות שלכם.

כל מקרה לגופו וכל מצב רפואי מאוד משתנה. אבל, סטנדרט נכון של הגשת חוות דעת, ממומחים מסוימים והמילים שהם משתמשים בהם יכולים לשנות ולהפוך את התמונה. לכן, עורך הדין שמתמחה במיצוי זכויות מול הביטוח הסיעודי יסייע לכם.

 

התכוננות לבדיקות מטעם חברת הביטוח

חברות הביטוח נוטות לא לסמוך על המבוטחים שתובעים זכויות מן החברה ועל המומחים החיצוניים שלהם. להן, לחברות הביטוח הסיעודיות ישנם מומחים מטעמם שמובילים לקביעת רמת הזכאות מחברת הביטוח. חשוב מאוד להתכונן לבדיקות הללו, שכוללות סטנדרטים מסוימים. עורך הדין יסייע לכם לחדד את הנקודות המהותיות ויכין אתכם לאספקטים השונים של הבחינות. במידת הצורך גם יסייע בהליכים משפטיים נגד החברה אם ישנו צורך.

 

מאזניים

עורך דין מחויך
ייעוץ חינם עם עורך דין

המידע על מערכת המשפט הוא אינסופי. אם אינכם בטוחים לגבי סוגייה משפטית, צרו קשר וקבלו ייעוץ חינם עם עורך דין מנוסה!

מידע נוסף
נפגעי שירות בטחוני – האם מגיעות הטבות?

אנשי כוחות הביטחון חשופים לאירועים ומראות קשים שיכולים להוביל לפגיעות קשות בגוף ובנפש. מי שנחשפו למצבים כאלה, עשויים לגלות שהדבר הוביל לקושי בתפקוד היום יומי.