איך תשיגו החזרי מס עם מאיר בקרמן

תוכן עניינים

אם גם לכם לקחו יותר מס ממה שאתם אמורים לשלם, דעו כי אינכם לבד! עורך דין מאיר בקרמן יכול לחלץ אתכם מהבוץ שאתם נמצאים בו ולוודא כי תקבלו את מלוא החזרי המס המגיעים לכם. איך יודעים כמה החזרי מס מגיעים לכם? והאם ניתן לפתור בעיות אחרות הקשורות למיסים? כל התשובות, בהמשך מאמר זה, אשר כתוב בו כל מה שאתם צריכים לדעת לגבי החזרי מס.

איך יודעים כמה החזרי מס מגיעים לכם?

יש דרכים לחשב החזרי מס, שעורך דין מקצועי בתחום המיסים בקיא בהן. עורך דין מאיר בקרמן יכול לוודא כי תקבלו את החזרי המס המלאים המגיעים לכם, לפי חישובים שונים הקשורים למקומות עבודה שעבדתם בהם בזמן האחרון, האם סיימתם תואר אקדמאי בשנים האחרונות והאם אתם עובדים בעבודה נוספת. כל אלו קריטריונים הנוגעים לכמות המיסים שאתם אמורים לשלם, והגיוני מאוד ששילמתם עד כה יותר מיסים ממה שאתם אמורים.

 

שילמתי יותר מיסים ממה שאני אמור לשלם, מה לעשות?

במקרה כזה מגיעים לך החזרי מס מאיר בקרמן יוודא כי תקבל את מלוא החזרי המס המיועדים לכם לפי קריטריונים שונים שהוא יבדוק לאחר שתפנה אליו. אין סיבה שתנסה לפתור את השאלה בעצמך משום שמדובר בתחום סבוך שלא כל אחד יכול להתמקצע בו וקשה למצות את הזכויות המגיעות לך במצב כזה. על כן, פנה לעורך דין מאיר בקרמן עוד היום, כדי לוודא שאתה מקבל את מלוא החזרי המס המגיעים לך.

 

מס הכנסה: כל הפרטים שאתם חייבים לדעת

ראשית חשוב להבין שעובדים ששילמו מס הכנסה בסכומים הגבוהים מאלו שהיו אמורים לשלם לפי החוק, זכאים לקבל החזר מס. לפי פקודת מס הכנסה, כל תושב ישראלי צריך לשלם מיסים בשיעורים אשר מפורטים בפקודה על כל הכנסה שהופקה בישראל או בחו"ל. גם תושב חוץ, לצורך העניין, צריך לשלם מס על הכנסה שהופקה בישראל. בין אם מדובר בעסק, משלח יד או שכר עבודה, הכנסות אלו ועוד מחויבות במס.

 

החזרי מס – לא פשוט, אך לא בלתי אפשרי

כפי שנאמר, אם כעובדים שילמתם יותר מס ממה שהייתם אמורים לשלם, אתם זכאים לקבל החזר מס, עד- 6 שנים לאחר סיום שנת המס שממנה אתם מבקשים את החזר המס. יתווספו להחזר המס הפרשי ריבית והצמדה של- 4%, והכסף יועבר ישירות לחשבון שלכם. כדי להבין לכמה החזרי מס בדיוק אתם זכאים, כדאי להתייעץ עם עורך דין מאיר בקרמן, עורך דין המומחה לענייני מיסים ולהחזרי מס.

 

מתי ייתכן שלקחו לכם יותר מדי מס?

ישנן דוגמאות ספציפיות למצב בו לקחו לכם יותר מדי מס ממה שאתם אמורים להפריש. אם, למשל, מעולם לא הגשתם בקשות להקלה בחישוב המס, לדוגמה בקשה לזיכוי ממס בשל תרומה, או בקשה לנקודות זיכוי, ייתכן ומגיע לכם החזר מס ואתם אפילו לא מודעים לכך, משום שלקחו לכם יותר מס ממה שאתם אמורים לשלם. אם אתם מועסקים בכמה מקומות עבודה ולא ערכתם תיאום מס, ייתכן וניקו לכם מס בהתאם למדרגת המס הגבוהה ביותר. בנוסף, אם נולד לכם ילד במהלך שנת המס, אתם אמורים לקבל נקודות זיכוי.

 

איך אפשר לחשב את נקודות זיכוי המס

בכל המקרים שצוינו לעיל ובמקרים רבים נוספים, מגיע לכם נקודות זיכוי מס והחזרי מס בהתאם. אל תסתבכו עם החישוב לבד: פנו עוד היום לעורך דין מאיר בקרמן שיוכל לבדוק עבורכם כמה מס מגיע לכם ולדאוג שתקבלו את החזר המס שלכם בהקדם האפשרי. רוצים לדעת עוד? בקרו אותנו בטוויטר כדי לקבל את כל המידע שאתם צריכים לדעת אודות החזרי מס, עורך דין מאיר בקרמן.

 

הפסקתם לעבוד עקב פיטורים, האם מגיע לכם החזר מס?

התשובה כי ייתכן בהחלט שמגיע לכם החזר מס עקב פיטורים! אם אינכם עבדתם בחלק משנת המס, יתכן ואתם זכאים להחזר מלא או חלקי של מס ההכנסה, שנוכה ממשכורתכם בתקופה שעבדתם (משום שנקודת המוצא הייתה שתמשיכו לעבוד ולקבל את אותה כמות שכר במשך כל השנה).

 

כיצד מגישים בקשה להחזר מס

ניתן להגיש בקשה להחזר מס רק לאחר סיום שנת המס, ועד- 6 שנים מסוף שנת המס בעבורה מבקשים החזר. את בקשת החזר המס מגישים בלשכת פקיד השומה שאליה משתייכים, בליווי טפסים שונים. אין שום סיבה שתתעסקו בכל זה לבד, משום שמדובר בבירוקרטיה רבה שניתן בקלות לעשות בה הרבה טעויות – פנו לעורך דין מאיר בקרמן כדי להסתייע בעורך דין קשוב, מקצועי ובעל ניסיון, שיעזור לכם להגיש את הבקשה להחזרי מס על הצד הטוב ביותר ולוודא שתמצו את מלוא זכויותיכם בתחום החזרי המס.

 

כיצד תקבלו את תשלום החזר המס?

כאשר יאושר החזר המס שלכם על ידי רשות המיסים, תקבלו את החזר המס ישירות לחשבון הבנק שלכם. לפי החוק אתם אמורים לקבל את ההחזר עד שנה מיום הגשת הבקשה להחזר מס אך בפועל תקבלו את החזרי המס לרוב תוך הרבה פחות זמן. עורך דין מאיר בקרמן יוודא כי תקבלו את החזרי המס מהר ככל האפשר.

 

האם אפשר לקבל החזר מס לפני ששנת המס הסתיימה?

בוודאי! אם וכאשר הינכם עובדים שכירים, וחישוב המס שהמעסיק שלכם ביצע היה שגוי מסיבות כלשהן, לדוגמה אם לא חישב את הקלות המס שמגיעות לכן, במקרה כזה – תוכלו לקבל החזר על ידי המעסיק ותלוש השכר, כל עוד שנת המס לא הסתיימה, ולא יהיה שום צורך להגיש בקשה להחזר מס! נדגיש ונאמר כי מאוד מסובך לעשות זאת באופן עצמאי, ולכן כדאי להיעזר בעורך דין מאיר בקרמן המומחה להחזרי מס, בעיות מיסים ועוד, ויוכל לוודא שתקבלו את מלוא החזר המס המגיע לכם, בהקדם האפשרי.

 

איך לבחור עורך דין מקצועי להחזרי מס: כל התשובות

החזרי מס אינם דבר שאתם רוצים לטעות בו, כי ברור כי כסף שמגיע לכם שייך לכם ואתם לא רוצים להפסיד אותו בגלל שגורמים לא מקצועיים יתעסקו איתו. על כן, עליכם לבחור עורך דין מקצועי להחזרי מס ולהתחשב במספר גורמים כשאתם מבצעים בחירה זו. ראשית, מבחינה כלכלית תוודאו שעורך הדין שאתם בוחרים נותן לכם הצעת מחיר הוגנת ומתאימה לכל כיס. שנית, וודאו כי מדובר באדם עם ניסיון והמלצות שתוכלו לקבל הוכחות על מקצועיותו. שלישית, וודאו כי תחת השירות שהוא נותן לכם הוא מספק גם תמיכה, ייעוץ וסיוע בכל הקשור לעולם המיסים. על כל קריטריונים אלו עונה עורך דין מאיר בקרמן – עורך דין מומחה להחזרי מס שיתמוך בכם ויסייע בכל נושאי המיסים שתזדקקו לעזרה בהם. זכרו כי עם מאיר בקרמן אתם לא לבד.

 

לסיכום

עולם החזרי המס הינו עולם נרחב והפכפך. כולנו משלמים מיסים מגיל צעיר אך עדיין רב הנסתר על הגלוי בכל הקשור לעולם המיסים. אם נתקלת בבעיות, אם אתם חושבים שמגיע לכם החזר מס, פנו לעורך דין מאיר בקרמן, מומחה מקצועי להחזרי מס ולעולם המיסים, שייתן לכם שירות מנצח ללא פשרות.

בדיקה כספית

עורך דין מחויך
ייעוץ חינם עם עורך דין

המידע על מערכת המשפט הוא אינסופי. אם אינכם בטוחים לגבי סוגייה משפטית, צרו קשר וקבלו ייעוץ חינם עם עורך דין מנוסה!

מידע נוסף
התייעצות עם עורך דין מיסים

התייעצות עם עורך דין מיסים ניהול של עסקים בישראל הרבה פעמים כולל לא מעט תקלות ועבירות שונות, כאשר חלק מהן קשורות למיסים. אומנם זה נכון

מה זה גילוי מרצון?

מה זה גילוי מרצון? אתם רגילים לשלם מיסים כבר שנים רבות ותמיד נדמה לכם שהמיסים שאתם משלמים גבוהים מידי? לא יודעים כבר איך להתמודד עם

מהו חוק 190?

חוק 190 לפקודת מס הכנסה הוא חוק אשר עיקרו עוסק בקבלת פטור ממס בעת קבלת קצבת פנסיה. במאמר הבא נבין לעומק מהו חוק 190 ומהם

עו"ד מיסים המתמחה בהחזרי מס

ישנם עורכי דין רבים בישראל המתמחים במיסים. מעורבותם מתחילה כשמתבצעות עבירות מס, שגורמות למי שביצע אותן להיות מעורבים בהליך פלילי. החוק בישראל הוא חד משמעי

מה זה תכנון מס? איך עושים את זה?

היחסים של אדם אל מול מערכת ממשלתית משומנת כמו מס הכנסה הם מורכבים, בלשון המעטה. כאשר אנו שומעים את הביטוי תכנון מס, הקונוטציה היא אוטומטית