הכירו את עורך דין אושיק אליהו

תוכן עניינים

י' היה בן 18 כשנפגע בתאונה, בעת שנהג על אופנוע השליחויות במסגרת עבודתו. הביטוח הלאומי קבע לו כ-20% נכות לאור פגיעה בשורש כף היד ובמרפק ימין – נכות קשה ביחס לגילו הצעיר.

 

הוא פנה אל עורך דין אושיק אליהו ופירט את בעיותיו הרבות מאז התאונה: קושי בביצוע פעולות פשוטות, הגבלת עצמאותו, סיוע מאמו בלית ברירה, הוצאות רפואיות מכיסו, הפסדי שכר, אבדן כושר השתכרות עתידי וכמובן כאב וסבל עצומים. חברת הביטוח פצחה במלחמה על הפחתת אחוזי הנכות שנקבעו בביטוח לאומי, אך תביעתה נדחתה. עורך הדין אושיק אליהו שלחם למען מיצוי זכויותיו המלא של י' לאורך כל הדרך, הצליח להביא בסופו של דבר לפסיקת פיצויים בגובה של 635,342 ₪.

 

תחומי ההתמחות, הניסיון והגישה

אושיק אליהו נחשב לעורך דין מקצועי ומנוסה ביותר בתחומי הביטוח והמשפט האזרחי, לרבות נזקי גוף, קבלת פיצויים לנפגעי תאונות דרכים, הוצאה לפועל, צוואות וירושות ועוד. את ניסיונו המשפטי העשיר רכש כאשר שימש בתחילת דרכו המשפטית כמייצג מטעם חברות הביטוח הגדולות במשק. בנוסף, צבר ניסיון במשרדי עורכי דין מובילים לתחומי הביטוח ונזקי גוף. הידע הרב שנצבר, הוביל את עוה"ד אושיק אליהו להקים משרד עצמאי שיוכל להגיש מענה מקצועי וצמוד לכל דורש, השואף לתוצאות המקסימליות.

מבין שורה של יתרונות שבהם מצטיין המשרד, בולטת תכונת עורכי הדין הפועלים בו לחשוב מחוץ לקופסה. עוד בתחילת דרכו, הבין עורך הדין אושיק אליהו שתחום המשפט רחב מידי כדי ליישם בו שוב ושוב את אותן הפרקטיקות והשיטות. לכן כל תיק נבחן מבחינת זוויות חשיבה יצירתיות ומספקות יותר, שיוכלו להביא למיצוי מלא בהרבה של הפוטנציאל הקיים ולהביא לרווחה אישית רבה יותר מצד הלקוחות. כל זאת תוך הקפדה על נתינת שירות בגובה העיניים, בשקיפות ובמסירות.

עורך דין מקצועי

 

משרד עורך הדין אושיק אליהו: מנוסה, אנושי ונחוש.

כעורך דין בקיא ומקצועי, יודע אושיק אליהו להתמודד בהצלחה רבה גם במצב שבו התביעה כוללת סוגיות מורכבות. במקרה לדוגמה, ייצג עוה"ד ומשרדו נהג שביצע תאונת דרכים וביקש, כמקובל, לתבוע את חברת הביטוח שלו. אלא שחברת הביטוח עצמה החליטה לשלול את זכאותו של הנהג לקבלת דמי פיצויים וזאת על פי תנאי הפוליסה שעליה חתם, בהם נקבע שיש ליידע את חברת הביטוח בנוגע לפסילת רישיון, מאחר ובתקופת הפסילה הביטוח אינו תקף. הנהג ההמום הבהיר בבית המשפט באמצעות עורך דינו, כי לא ידע דבר על פסילת רישיונו בעת התאונה. השופטת התרשמה מטיעוניו והטילה על חברת הביטוח את מלאכת הבירור בנוגע למסירת הודעה בדבר השלילה לאותו נהג והאם קיים במשרד התחבורה אישור המסירה לכך. אכן התברר כי הנהג לא ידע על מועד פסילתו כלל והותר לו לתבוע פיצויים מחברת הביטוח.

אם אתם זקוקים לייעוץ, ליווי וייצוג משפטי בעניינכם – אנו הכתובת! משרד עורך דין אושיק אליהו יפעל עד למיצוי מלא של זכויותיכם באופן נחוש ומקצועי, תוך שמירה על שירות אישי, אנושי ושקוף.

עורך דין מחויך
ייעוץ חינם עם עורך דין

המידע על מערכת המשפט הוא אינסופי. אם אינכם בטוחים לגבי סוגייה משפטית, צרו קשר וקבלו ייעוץ חינם עם עורך דין מנוסה!

מידע נוסף
המדריך המלא לנזק נפשי מתאונת דרכים

אין הרבה דברים נוראיים שעלולים לקרות לכל אחד מאתנו בחיים כמו תאונת דרכים. רוב האנשים חושבים בעיקר על הנזק הפיזי הנגרם כתוצאה מתאונת דרכים, אך

תביעות נזיקין – כיצד מתחילים בהליך?

אנשים שנפגעו בגופם מפעולה של אדם אחר או כתוצאה ממכשול כלשהו במקום מסוים, זכאים להגיש תביעה בשל הנזקים שנגרמו להם. ככלל, הנפגע אמור להגיש תביעה

כיצד בוחרים עורך דין נזיקין?

דיני נזיקין הינם תחום במשפט האזרחי הכולל כל עוולה שיכולה להסב נזק לאדם. בניגוד למשפט הפלילי בו המדינה היא התובעת והנאשם הוא הנתבע בדין, בדיני