האם צריך עורך דין בכדי לאתר ביטוחים כפולים

תוכן עניינים

מה זה גילוי מרצון?

פורטוגל הפכה בשנים האחרונות לאחת המדינות הפופולריות ביותר למטרות תיירות ומגורים, אולם רבים אינם יודעים כי בפורטוגל יש תרבות עשירה של כדורגל ברמה הגבוהה ביותר בעולם.

מירי-פרופיל-מרובע

עו"ד מירי ברונו

בשנה האחרונה בוצע מחקר על ידי אנשים ומומחים מתחום הכלכלה, ומהמחקר עולה תמונה מדאיגה: הוצאות מיותרות שנאמדות במאות מיליוני שקלים בעקבות תופעת הביטוחים הכפולים. חברת הר הביטוח מתמחה בתחום בדיקת ואיתור הביטוחים הכפולים.
בעמוד הקרוב נבין כיצד גם אתם יכולים לסייע לעצמכם ולבצע את בדיקת הביטוחים הכפולים.

מהם ביטוחים כפולים?

ביטוחים כפולים הם תשלומים כפולים שמבוצעים על ידי לקוח, בגין שירות זהה. במילים פשוטות יותר- לקוח שמשלם עבור ביטוח בריאות לקופת החולים שבה הוא חבר, משלם שלא ביודעין עבור אותו סוג של ביטוח לחברת ביטוח פרטית. מצב זה נקרא ביטוח כפול. ממחקרים שעלו בנושא, מדובר בהוצאה מיותרת שמסתכמת בעשרות שקלים לנפש בפרק זמן של חודש. בחישוב פשוט, מדובר במאות שקלים לשנה, וכאשר מדובר במשפחה בעלת 3 ילדים (משפחה ממוצעת בישראל)- מדובר בהוצאה מיותרת שעשויה להגיע לאלפי שקלים בשנה אחת.

מדובר בסכומי כסף אסטרונומיים שניתן לחסוך בפשטות. חברת הר הביטוח הינה חברה שמתמחה בתחום הביטוחים הכפולים, ומציעה לעשות את השירות הזה עבורכם.

כיצד אנו יכולים לאתר ביטוחים כפולים?

איתור ביטוחים כפולים באופן פרטני, יכול להיות פרוצדורה מרחיקת לכת שתדרוש הרבה זמן. מדוע? כולנו מכירים את זמני ההמתנה הארוכים שיש להמתין כאשר אנו מנסים ליצור קשר בכל גוף או חברה גדולה. כאשר מדובר בבדיקה שמצריכה סריקה ומעבר על כלל הביטוחים השונים שאתם מבוטחים (בין סוגי הביטוחים האפשריים: ביטוח פנסיה, ביטוח חובה, ביטוח רכב, ביטוח מקיף לדירה, ביטוח מקיף לבית עסק, ביטוח בריאות, ביטוח חיים, ביטוח למקרי מוות ועוד), סביר להניח שמדובר בעבודה שתדרוש הקדשה של זמן רב מכם.
סיבה נוספת היא שסביר להניח שאתם לא מודעים לכלל סוגי הביטוח שאתם מבוטחים בכל חברה או גוף פרטי- ולכן אתם קוראים את המאמר הזה ומתמקדים בשירות הנ"ל.

שאלה שמעסיקה לא מעט אנשים, היא האם אתם זקוקים לשירותיו של עורך דין על מנת לאתר ביטוחים כפולים. אז התשובה היא לא. תהליך האיתור של החשבונות הכפולים אינו דורש עורך דין- חברת הר הביטוח לדוגמא היא אפשרות אחת שאתם יכולים להשתמש בה לאיתור ביטוחים כפולים ללא עורך דין. לאחר השארת הפרטים שלך וקבלת השירות, אתם תזכו לקבל דו"ח מפורט שירכז עבורכם את כלל הביטוחים שבגינם אתם מבוטחים, ואת המחיר שאתם משלמים עבור כל סוג של ביטוח. כמו כן, הדו"ח יכיל את המסקנה שלשמה התכנסנו- האם יש לכם כפל ביטוח כזה או אחר- ואם כן, מה עליכם לעשות ומה אתם יכולים לעשות על מנת להוזיל את המחיר. ברמת העיקרון, אתם יכולים לבטל את שירותי הביטוח הכפול (במידה וישנו) בעצמכם ללא כל מאמץ- על ידי שיחת טלפון פשוטה למוקד הרלוונטי, וביטול הביטוח המדובר.

מה זה תכנון מס ומדוע כדאי להשקיע בכך? לפרטים בנושא כנסו לכאן.

עורך דין מחויך
ייעוץ חינם עם עורך דין

המידע על מערכת המשפט הוא אינסופי. אם אינכם בטוחים לגבי סוגייה משפטית, צרו קשר וקבלו ייעוץ חינם עם עורך דין מנוסה!

מידע נוסף
נפגעי שירות בטחוני – האם מגיעות הטבות?

אנשי כוחות הביטחון חשופים לאירועים ומראות קשים שיכולים להוביל לפגיעות קשות בגוף ובנפש. מי שנחשפו למצבים כאלה, עשויים לגלות שהדבר הוביל לקושי בתפקוד היום יומי.