עברת תאונת עבודה? קח עורך דין מקצועי

תוכן עניינים

עברת תאונת עבודה? קח עורך דין מקצועי

תאונת עבודה מוגדרת לא רק בתור תאונה שמתרחשת בתוך המשרד, המפעל או החנות שבה אתה עובד. למעשה, תאונת עבודה יכולה להיות גם תאונה שקרתה בדרך לעבודה, בדרך ממנה או אפילו במסגרת שליחות אליה נשלחת ממקום העבודה. אומנם זה נכון שבמקרים מסוימים אפילו אם תקבל פיצוי כספי גבוה זה לא יתקן את הנזק שכבר נגרם לך, אך מצד שני, זה כן יוכל להקל על ההתמודדות. לכן לא כדאי לוותר על מה שמגיע לך ואין ספק שאם עברת תאונת עבודה אתה חייב עורך דין שיעזור לכך להתמודד עם התהליך שאליו אתה נכנס היום.

מירי-פרופיל-מרובע

עו"ד מירי ברונו

איך עורך דין יעזור לך לקבל את הפיצוי הגבוה ביותר?

השלב הראשון בכל התהליך הזה הוא כמובן לבחור את עורך הדין, להיפגש איתו ולהציג בפניו את כל המקרה, כולל המסמכים הרפואיים השונים. בהתאם לכך עורך הדין יעבור על הדברים ויבנה את תיק התביעה, כאשר בדרך כלל הוא ינסה לבקש עבורך את הפיצויים הכי גבוהים שאפשר. עם זאת, חשוב להבין שהתהליך עצמו אינו פשוט והרבה פעמים הוא גם ידרוש ממך לחשוף את עצמך ואת המקרה בפני הרבה אנשים זרים. יכול להיות שתישאל שאלות שונות בפני בית המשפט ובהחלט ייתכן שתצטרך לוותר על החיסיון הרפואי שלך. עם זאת, כיוון שזו הדרך לקבל בסופו של דבר את הפיצוי ההולם, בהחלט כדאי ללכת בה ולספוג גם את הרגעים הפחות נעימים.

מה חשוב לבדוק כשמחפשים עורך דין?

ישנם עורכי דין רבים המתעסקים בתחום הרגיש של תאונות דרכים ומשרדיהם פזורים בכל הארץ. עם זאת, לא כולם מגיעים עם ידע, ניסיון ולא כולם אנשים שמוכרים למערכת. לכן כדאי לך להשקיע כמה רגעים בבחירת האדם שעתיד לייצג אותך, כי בכל זאת יש לו השפעה רבה על התהליך כולו. כדאי לבחור גם מישהו שפשוט יש לך תחושה טובה לגביו ושמעורר את האמון שלך, כי אחרת איך תיפתח ותספר לו את מה שקרה? עורך דין טוב כמו עורך דין מירי יעקב הוא עורך דין לחיים ולכן כדאי להשקיע ולבחור אותו בצורה חכמה.

עורך דין מחויך
ייעוץ חינם עם עורך דין

המידע על מערכת המשפט הוא אינסופי. אם אינכם בטוחים לגבי סוגייה משפטית, צרו קשר וקבלו ייעוץ חינם עם עורך דין מנוסה!

מידע נוסף
איך אפשר להגיש תביעת נכות עקב תאונת עבודה

במידה ונפצעתם כתוצאה מתאונת עבודה, אתם בוודאי נמצאים בתקופה מאתגרת, עסוקים בקבלת טיפולים רפואיים ורגשיים. בתוך מערבולת זו של משימות ורגשות אסור לשכוח שעליכם להגיש