עורך דין עבירות אלימות

תוכן עניינים

עבירות אלימות הן מושג רחב, המכיל בתוכו מגוון עצום של עבירות שונות, חלק בדרגת חומרה קלה וחלקן חמורות ביותר, וכוללות עונשי מאסר ארוכים.

כאשר מסתבכים בעבירות אלימות, בין אם כנאשמים או כקורבנות, חשוב מאוד שיהיה לצידכם עורך דין עם התמחות בתחום, אשר יידע להעניק לכם את השירות הטוב ביותר. במאמר זה נדון על עבירות אלימות ועל חשיבות עורך הדין שלצידכם.

 

מי אחראי על תביעת האשמים בעבירות אלימות?

עו"ד פלילי הוא עורך דין אשר העביר שנים ארוכות בטיפול בעבירות פליליות, הכוללות בין השאר עבירות הטרדה, מעילות בכספים, וכמובן גם עבירות אלימות.

עורך דין אשר מטפל באופן יום יומי בעבירות פליליות, ובמקרי אלימות, לומד להכיר את החקיקה בנושא מעבר לצידה העיוני. הוא מבין לעומק את משמעות החוקים השונים, ואת הדרך לכוון את התיק אל הכרעת הדין המתאימה ביותר בראייתו.

כאשר תובעים נאשם בעבירות אלימות, התביעה מתחלקת לשני חלקים. החלק הראשון הוא התביעה הפלילית. תביעה זו מנוהלת על ידי המדינה, אשר תובעת את הנאשם, ודורשת להטיל עליו עונשי מאסר וסנקציות דומות.

החלק השני של התביעה, מתבצע בנפרד, בעזרת תביעה אזרחית שמפעילים הקורבנות. תביעה זו נועדה לדרוש פיצויים מהעבריין, בגין הנזק הכלכלי שגרם בזמן עבירת האלימות, כולל נזק עתידי עקב אבדן יכולת השתכרות בגלל השפעות נפשיות או אבדן כושר עבודה.

 

האם ההקשר יכול להשפיע על ההכרעה המשפטית?

באופן בסיסי, המחוקק הגדיר באופן ברור את העונש המרבי אשר ניתן לתת על ביצוע עבירות שונות. עם זאת, לבית המשפט עדיין יש סמכות לדון, ולקבוע את אורך עונש המאסר בפועל על פי הממצאים והנסיבות הספציפיות לאירוע.

לכן, להקשר בו בוצעה העבירה חשיבות אדירה להכרעה המשפטית. חשוב מאוד שתבחרו בעורך דין אשר מבין את החשיבות הזו, וידע להבליט את הנקודות האישיות הרלוונטיות לסיפור המקרה מהזווית שלכם.

רק כך תוכלו להיות בטוחים שבית הדין יטיב להכיר את הזווית שלכם בנוגע להתפתחות האירועים, וכך יקבל הכרעה מאוזנת ותואמת לנסיבות. כמובן שלמידת הנזק שנגרם השפעה מכרעת אשר מגבילה את הגמישות במתן פסק הדין, גם אם ישנן נסיבות מקלות רבות מספור.

איך לבחור את עורך הדין שייצג אתכם באופן הטוב ביותר?

בחירה נכון של עורך דין שייצג אתכם בעבירות אלימות היא קשה. חשוב מאוד קודם כל לשים דגש על הניסיון של עורך הדין בתחום הספציפי סביבו מתנהלת התביעה. עורך דין מוכשר ידע כמובן להתמודד גם עם מצבים חריגים, אך לניסיון עדיין יש משמעות אדירה.

כדאי מאוד שתבחרו עורך דין אשר ידע להעביר לכם את כל המידע הנוגע למצבכם באופן בהיר ובשפה יום יומית. הבנה של מצבכם המשפטי באופן מלא, היא קריטית כדי שתוכלו לקבל הכרעות בנוגע להמשך ניהול המאבק.

 

עורך דין בטלפון וחותם

עורך דין מחויך
ייעוץ חינם עם עורך דין

המידע על מערכת המשפט הוא אינסופי. אם אינכם בטוחים לגבי סוגייה משפטית, צרו קשר וקבלו ייעוץ חינם עם עורך דין מנוסה!

מידע נוסף
אישום באחזקת סמים

יש סוגים שונים של עבירות סמים וגם מגוון רחב של עונשים עבור אחזקת כמויות שונות. במאמר הבא נסביר איך מתייחס החוק אל עבירות מן הסוג

איך למחוק רישום פלילי?

אם יש דבר מה בעברם מול החוק, שאתם לא הכי גאים בו והייתם רוצים שיימחק אולי יש אפשרות חוקית לכך. מחיקת רישום פלילי הוא תהליך

כיצד ניתן להשתקם מתיק פלילי?

עבירה פלילית, תהא הסיבה לביצועה אשר תהא, מהווה כתם לכל החיים על האדם שביצע את העבירה, כשהיא משפיעה על גורמים שונים בחייו, בעיקר חברתיים וכלכליים.

האם עורך דין פלילי רשאי לסרב לתיק?

צפייה בסדרת פשע מצליחה גרמה לנו להעלות שאלות שונות שנוגעות לתחום עריכת הדין והתמודדות אל מול אנשים שיש להם תיקים פליליים במשטרה. את השאלות הללו

סגירת תיק פלילי – האם זה אפשרי?

"תיק פלילי" – זהו אחד הביטויים המפחידים ביותר שיכול לשמוע אזרח. אתם יכולים לשמור חוק במהלך כל ימי חייכם, אך ברגע שאדם מתלונן עליכם במשטרה