רשלנות רפואית בלידה

תוכן עניינים

רשלנות רפואית בלידה, עו"ד יש הרבה אבל כיצד בוחרים את הטוב ביותר?

רשלנות רפואית בלידה לצערנו היא מצב שכיח. כיום אנו שומעים על רשלנות רפואית בלידה שמובילה למומים ביילוד, לשיתוק מוחין, לנכות, נזקים בקרב היולדת ואפילו למוות.

אם אתן מרגישים כי הייתם קרבן לרשלנות מסוג זה, חשוב שתדעו מה הזכויות שלכם וכיצד בוחרים עורך דין מתאים.

מה הזכויות שלכם במקרה ועברתם רשלנות רפואית בלידה?

חוק ההתיישנות – אם אתם רוצים להגיש תביעת רשלנות רפואית לאחר לידה שהסתבכה חשוב שתדעו כי תביעה מסוג זה ניתן להגיש תוך 7 שנים מיום המקרה. עם זאת, תביעת רשלנות רפואית יכולים להגיש ילדים תוך 5 שנים מהגעתם לגיל 18.

קבלת המסמכים הרפואיים – בעת רשלנות רפואית חשוב לרכז את כל המסמכים שבתיק הרפואי שלכם. כדאי שתדעו כי המוסד המטפל וגם קופת החולים עליהם להעביר לידכם ללא בעיות את כל המסמכים בתיקכם הרפואי.

בדיקות רופא מומחה – אנשים שעברו מקרים של רשלנות רפואית יצטרכו כמעט בכל המקרים לעבור בדיקות רפואיות על ידי רופא מומחה. רופא כזה תפקידו לתת אבחנה אובייקטיבית אודות מצבה של התובעת.

תביעת המוסד המטפל – בעת רשלנות רפואית חשוב להתייעץ עם עורך דין המומחה בתחום על מנת להבין האם יש לכם עילה להגשת תביעת רשלנות רפואית. לאחר הגשת התביעה תוכלו להגדיל את הסיכויים שלכם לקבל פיצויים אודות נזקי הרשלנות.

כיצד מוצאים עורך דין שמתמחה ברשלנות רפואית בלידה?

ניסיון – חפשו עורכך דין שיש לו ניסיון רב בתחום, והוא מכיר על בוריו את כל החוק ואת המשפט הקשורים לרשלנות מסוג זה.

המלצות – חפשו עורך דין שאתם מקבלים אודותיו המלצות. המלצות מעורך דין ניתן לקבל גם ברשת האינטרנט, באתרים ייעודיים של פסקי דין, דרך קטעי עיתונות ויעיל מכל דרך משפחה, חברים ומכרים.

דרכי תשלום – כיום כמעט כל עורכי הדין העסוקים בתביעות נזיקין הם כאלה שעובדים רק על תשלומים שמגיעים מסכום הפיצויים שמקבל התובע. עבדו עם עורך דין שדורש תשלום רק לאחר הניצחון בבית המשפט.

רשלנות רפואיתת
עורך דין מחויך
ייעוץ חינם עם עורך דין

המידע על מערכת המשפט הוא אינסופי. אם אינכם בטוחים לגבי סוגייה משפטית, צרו קשר וקבלו ייעוץ חינם עם עורך דין מנוסה!

מידע נוסף
עורך דין רשלנות רפואית

עורך דין רשלנות רפואית הגעתם למסקנה שאתם קורבן לרשלנות רפואית? מישהו מההורים שלכם לא קיבל טיפול רפואי כמו שצריך ואתם רוצים לתבוע את הרופא המטפל?

רשלנות רפואית בלידה

אין הרבה דברים מרגשים בחיים כמו לידה, וכל אישה שהגיעה בעבר למעמד הזה יודעת לומר שזה נכון. אנחנו יכולים להיות אדישות, חזקות, קשוחות או כל

מה ניתן לעשות בעת רשלנות בלידה

אין דבר מרגש ומשמעותי יותר בחיים כמו ללדת, ועל כך כל אישה יכולה להעיד. כל המאמצים והתקוות מתנקזים לרגע מרגש אחד, אך לצערנו הרב, גם

מה נחשבת רשלנות רפואית ואיך מתמודדים איתה?

רשלנות רפואית שייכת לתחום משפטי שנקרא "נזיקין", בשל הנזקים הנגרמים למטופלים לעיתים, בעקבות התנהלות רשלנית של צוותי רפואה. מטופלים, אשר מגישים תביעות בגין רשלנות רפואית,

איך מזהים רשלנות רפואית

רשלנות רפואית היא דבר שמאוד קשה להוכיח מצד אחד ומצד שני, כאשר ישנה רשלנות רפואית מזהים זאת מיד. כמו כן כאשר עולה טענה לרשלנות רפואית