4 דברים שחשוב לדעת על השקעה בחו"ל

תוכן עניינים

השקעות נדל"ן בחו"ל הפכו להיות עניין שבשגרה עבור ישראלים רבים. אלה תרים אחר אינפורמציה בנושא שתאפשר להם לבצע את העסקה על הצד הטוב ביותר. החלטנו לקחת חלק בהליך ולסייע לכל דורש. לכן, העלינו את המדריך הנוכחי לרשת ובו נציג את 4 הדברים שכל אחד צריך לדעת על השקעה בחו"ל. הישארו כאן ותהיו בטוחים שתקבלו את האינפורמציה העדכנית שדרושה לכם.

 

הדבר ה – 1: המיסוי בחו"ל צפוי להיות נמוך יותר

אי אפשר לעסוק בהשקעות נדל"ן בחו"ל, מבלי לציין את השוני שבא לידי ביטוי בתחום המיסים. מדובר בנקודת אור גדולה שמושכת אליה ישראלים רבים. שכן, המיסוי בישראל נחשב לגבוה מאוד, בעוד בחו"ל, המצב שונה. בירור בנושא יגרום לכם להבין שמדינות רבות שנמצאות מעבר לים מעודדות הגעה של משקיעים זרים. אלה מציעות מיסוי נמוך יחסית, כך ששני הצדדים מרוויחים בסופו של דבר מהעסקה.

 

הדבר ה – 2: אפשר לרכוש נדל"ן ללא נטילת משכנתא

סביר להניח ששמעתם לא מעט על הישראלים שנוהרים לפורטוגל, כדי לבצע עסקאות נדל"ן ביעד החם. אלה שאלה בעבר למה שווה להשקיע בפורטוגל? וגילו שהתשובה נוגעת להון העצמי שברשותם. שכן, חלק מעסקאות הנדל"ן שבוצעו שם נעשו ללא לקיחת משכנתא. אתם עשויים לחשוב שמדובר בחלום ואנחנו כאן כדי לומר לכם שהוא יכול להתגשם במציאות. שכן, יש עוד מדינות רבות באירופה שיציעו לכם נכסי נדל"ן בתקציב נמוך יחסית.

השקעות בחו_ל

הדבר ה – 3: יש היצע רחב של אפשרויות

השקעה בחו"ל תאפשר לכם לבחור את הנכס המתאים לכם ביותר מבלי להתפשר. שכן, יש היצע עצום של נכסי נל"ן. נציין לצורך הדוגמא את האפשרות של השקעה חכמה בארה"ב. שם תוכלו לרכוש בית פרטי או דירה במחירים נוחים. נדגיש שיש ביקוש רב להשקעות מסוג זה והדבר מגביר את קצב הבנייה, כדי שניתן יהיה להתאים את ההיצע לביקוש.

 

הדבר ה – 4: חשוב להסתייע במומחים

לכל מדינה יש חוקים משלה בכל הנוגע לתחום הנדל"ן. סביר להניח שזוהי עובדה שידועה לכם, אבל השאלה אם אתם מבינים שתצטרכו לקבל הכוונה מקצועית טרם ביצוע העסקה? אם לא, כדאי שתדעו כבר עכשיו שמדובר בתהליך שמצריך הסתייעות מצד מומחים. שכן, אלה מכירים בפרטים הבאים:

  • המסמכים שתצטרכו למסור
  • העלויות של נכסים מסוגים שונים
  • גובה המיסים שתצטרכו לשלם

 

נמליץ לפנות לחברה מוכרת שנחשבת לשם דבר בתחום. שכן, הדבר יאפשר לכם להשקיע את כספכם בבטחה.

 

מילים אחרונות לסיום

עד כאן המדריך שהציג את 4 הדברים שחשוב לדעת על השקעות בחו"ל. בשלב זה אתם מכירים באינפורמציה העדכנית ביותר, כך שנותר לכם רק לפנות למומחים בתחום שילוו אתכם לאורך כל הדרך. נאחל שתבצעו את ההליך בהתאם לטיפים שהוצגו לעיל, כדי שתוכלו ליהנות מנכס חדש בחו"ל במינימום מאמץ.

עֵסֶק

עורך דין מחויך
ייעוץ חינם עם עורך דין

המידע על מערכת המשפט הוא אינסופי. אם אינכם בטוחים לגבי סוגייה משפטית, צרו קשר וקבלו ייעוץ חינם עם עורך דין מנוסה!

מידע נוסף
איך לפרק חברה בצורה נכונה

ההחלטה לסגור חברה היא החלטה לא פשוטה, אבל צריכה לקרות כאשר החברה כבר לא פעילה ו/או לא רווחית. מעבר לסגירת החברה, מומלץ לפרק אותה כדי