אתה מוכר דירה אלו הסיבות שבגללן כדאי לקחת ליווי עוד מקרקעין

תוכן עניינים

רובנו מבצעים עסקאות נדל"ן מנקודת המבט של הקונה, מעטים יותר עושים זאת מעמדת המוכר. לכן חשוב להכיר את כלל הנקודות החשובות בכל הליך המכירה. ובמידה ואינכם בקיאים בתחום ורוצים למקסם את הנכס שלכם, אז אם אתה מוכר דירה אלו הסיבות שבגללן כדאי לקחת ליווי עוד מקרקעין.

 

מהו ליווי בעסקת מכירת נדל"ן?

עסקת נדל"ן היא עסקה בסכומי כסף משמעותיים, כולנו שואפים להחזיק במספר נכסי נדל"ן ברמה כזאת שנכיר את השוק וכיצד הוא פועל ומתנהל, אולם בפועל זה לא המצב. רכישת נכס נדלן היא פעילות שהאדם הסביר מבצע פעם אחת או פעמים ספורות במהלך כל חייו, הוא לבטח לא נחשב למומחה בתחום שיכול להתמודד מול הכרישים השוחים בים הנדל"ן הישראלי. בדיוק בדל כך ליווי בעסקת מכירת נדלן יאפשר לכם שקט שיגיע מכיוונים רבים :

  • מה אתם צריכים – בעת ליווי של עו"ד תהיה הגדרה לצורך של מכירת הנכס, מתוך כך יגזרו הפעולות העתידיות הנכונות לעסקה.
  • למצא את הקונה הנכון – במידה ואתם רוצים למכור נכס, אתם רוצים את הכסף, לכן חשוב לדעת מי יהיו הקונים שלכם והאם אפשר לסמוך עליהם, בתהליך הליווי, גם סוגיה זאת תיבדק.
  • סגירת החוזה – חוזה מכר בנדל"ן הוא מסמך לא פשוט. בתהליך הליווי, עורך הדין המלווה אתכם יטפל גם בחוזה.
  • ליווי מול רשויות שונות – בתהליך הליווי עו"ד יוני לוי יהווה את הסמכות המקצועית שלכם מול כל הרשויות הנדרשות לרבות בית המשפט בעת הצורך.
  • יעוץ מקצועי בכל שלב – ליווי מקצועי בעסקת רכישת נדל"ן יספק לכם יעוץ מקצועי בכל שלב בתהליך.

מהו ליווי בעסקת מכירת נדלן

היתרונות של ליווי מקרקעין בעסקת מכירה

לעסקת מכירת דירה המלווה על ידי ליווי מקצועי בעסקת המכירה ישנם יתרונות רבים שלא רק שמאד מקלים ומפשטים את התהליך כולו, אלא הם יכולים לחסוך כסף רב בעסקה או להימנע מעסקה לא מוצלחת .

  • איך יודעים מה המחיר בשוק? עורך דין מקצועי מכיר את השוק, את רמות המחירים, האם זה הזמן הנכון לעסקה. הוא חי את התחום בכל יום ובכל שעה.
  • האם לנכס שאתה מבקש למכור יש תוכנית מתאר עתידית? לכל אזור בכל עיר או ישוב יש תוכניות מתאר עתידיות, האם יכול להיות שהנכס שלכם נמצא באזור שמיועד לפיתוח וערכו עתיד לעלות באופן ניכר, או חלילה להפוך לפחות אטרקטיבי.
  • האם יש אפשרויות פיתוח כגון פינוי בינוי או תמ"א 38 – בשנים האחרונות מבנים, בעיקר ישנים יותר נכללים בתוכניות מתאר שיהפכו אותם לבעלי ערך רב יותר, יועץ לליווי מכירת נדלן ידע לכוון אתכם או להזהיר אתכם מעסקה שאתם עלולים להצטער עליה.

היתרונות של ליווי מקרקעין בעסקת מכירה 

עו"ד יוני לוי מתמחה בליווי מוכרי דירה

לכל עסקה יש שני צדדים. בעסקאות נדל"ן רובנו נמצאים בצד הקונה. אם אתם בצד המוכר, ככל הנראה שהמידע והידע שיש בידכם לביצוע פעולת מכירת נדל"ן הוא לא מספק, בשל כך עו"ד יוני לוי מספק שירותי ליווי למבקשים למכור נכס הנמצא בראשותם. לידע, הבנה בתחום ומקצועיות אין תחליף.

עו"ד יוני לוי חי את עולם הנדלן ועסקאות המכר השונות. לכל בקשה או צורך שיעלה במהלך התהליך, אתם בידיים הכי בטוחות שיש עד שתשלימו את העסקה על פי שביעות רצונכם. בבקשה לכתוב פסקה שמסבירה, ולהוציא ממנה את האנקור.

אתה מוכר דירה אלו הסיבות שבגללן כדאי לקחת ליווי עוד מקרקעין

עורך דין מחויך
ייעוץ חינם עם עורך דין

המידע על מערכת המשפט הוא אינסופי. אם אינכם בטוחים לגבי סוגייה משפטית, צרו קשר וקבלו ייעוץ חינם עם עורך דין מנוסה!

מידע נוסף
ליגת העל בפורטוגל – חוויה בלתי נשכחת

מה זה גילוי מרצון? פורטוגל הפכה בשנים האחרונות לאחת המדינות הפופולריות ביותר למטרות תיירות ומגורים, אולם רבים אינם יודעים כי בפורטוגל יש תרבות עשירה של

ציטוטים של עורכי דין ותיקים

ציטוטים של עורכי דין ותיקים ברבות השנים הנפיקו עורכי דין מכל רחבי העולם ציטוטים בלתי נשכחים. עו"ד מירי ברונו מערכת המשפט בישראל – שפל חסר

מדבקות למשרד עורכי דין

מעוניינים לעצב מחדש את המשרד שלכם ולהעניק לו מראה חדש ומרענן? מעוניינים לבצע שינוי בחלל המשרד אך חוששים מהזמן הרב הכרוך בשיפוץ כולל? יש לנו

קוסם ליום הולדת במשרד עורכי דין

הרבה דברים השתנו מאז שהודיני הדהים את העולם בפעלולי ההיחלצות שלו, מה שלא השתנה הם ההתרגשות וההנאה שמביאים איתם מופעי קסמים. קוסם ליום הולדת במשרד

מה זה קרן פנסיה נבחרת ולמי זה מתאים

במדינת ישראל, נושא הפנסיה הוא אחד הנושאים היותר מפוקחים ומוסדרים בחוק. עד שנות התשעים של המאה הקודמת, היה חלק ניכר מהעובדים במשק מבוטח באמצעות קרנות

החוקים לגבי העסקת מטפל סיעודי

אחד מההורים שלכם הפך לסיעודי ואתם רוצים לדאוג עבורו למטפל? אם כך, טבעי שתרצו לדעת מה אומר בנושא הזה החוק ואיך אפשר לעשות את הדברים.