גורמים שיש לקחת בחשבון בעת בחירה עו"ד גירושין

תוכן עניינים

גירושין הוא תהליך מאתגר מבחינות רבות, ואחת ההחלטות החשובות ביותר שתקבלו במהלך תקופה זו היא בחירת עורך דין גירושין. לבחירת עורך הדין שלכם יכולה להיות השפעה משמעותית על תוצאות הליך הגירושין שלכם, לכן חיוני לקחת בחשבון מספר גורמים מרכזיים לפני קבלת החלטה בנושא. כדי לעשות סדר, ריכזנו עבורכם את  הגורמים המרכזיים שכדאי לזכור בעת בחירת עו"ד גירושין.

 

ניסיון ומומחיות

אחד הגורמים החשובים ביותר שיש לקחת בחשבון הוא הניסיון והמומחיות של עורך הדין בדיני משפחה ובתיקי גירושין. לשם כך, חפשו עורך דין המתמחה בגירושין ובעל רקורד מוכח של הצלחה במקרים דומים כמו עו"ד גירושין ערן עזרא. עורך דין מנוסה יכיר את לעומק את בתי הדין הרלוונטיים ואת עומקם של דיני הגירושין.

 

תקשורת חיובית

תקשורת יעילה עם עורך הדין שלכם היא חשובה למדי בכל הנוגע לגירושין. כדי שהתהליך יתנהל בצורה תקינה, אתם חייבים להרגיש בנוח לדון עם עורך הדין בעניינים האישיים שלכם. לשם כך, בחרו עורך דין שיקשיב לחששותיכם, יענה על שאלותיכם ויסביר מושגים משפטיים מורכבים בצורה שתוכלו להבין. חשוב להבהיר – מערכת יחסים טובה בין עו"ד ללקוח בנויה על אמון ותקשורת פתוחה.

 

עלויות ועמלות

כבר בשלבים הראשונים, שאלו בנוגע למבנה שכר הטרחה של עורך הדין הפוטנציאלי. הבינו כיצד הוא מחייב עבור השירותים שלו ומה העלות המשוערת של הליך הגירושין כולו. חשוב מאוד שתהיה לכם הבנה ברורה של ההיבט הפיננסי של הייצוג המשפטי שלכם כבר מהתחלה.

 

מוניטין והמלצות

בררו בנוגע למוניטין של עורך הדין על ידי קריאת ביקורות מקוונות וחיפוש אחר המלצות מחברים או משפחה שעברו הליך גירושין. בנוסף, אם יש לכם ספק, בקשו מעורך הדין הפניות ללקוחות קודמים כדי לקבל הבנה טובה יותר של ביצועיו ושל שביעות רצון הלקוחות שלו.

 

כישורי משא ומתן וייצוג משפטי

כדי לבצע בחירה טובה של עורך דין, נסו להבין אם אתם עתידים לפנות להליך של משא ומתן או הליך משפטי. בכל מקרה, מומלץ מאוד לבחור בעו"ד שמתמחה בשני התחומים. עורך דין שיודע לנהל משא ומתן, יכול לעזור לכם להגיע להסדר הוגן, אבל אם יש צורך בהתדיינות משפטית, תזדקקו לעורך דין חד וחזק בבית המשפט.

 

זמינות ותגובתיות

עורך הדין שלכם צריך להיות נגיש וזמין לצרכים שלכם. כדי לבחור נכון, בררו בנוגע לזמינות והנכונות שלו לענות לשאלות ולעדכן אותכם בצורה שוטפת לאורך כל התהליך.

 

עו"ד גירושין מבטיח – כך תבחרו נכון

בחירת עורך דין גירושין היא החלטה שאי אפשר להפחית בחשיבותה. עורך הדין שתבחרו ימלא תפקיד קריטי בהנחייתכם בתקופה מאתגרת זו בחייכם. על ידי התחשבות בגורמים כגון ניסיון, תקשורת, עלות, מוניטין, כישורים משפטיים ומשא ומתן, אתם יכולים לבצע בחירה מושכלת ולהגדיל את הסבירות להליך גירושין מוצלח.

לְהִתְגַרֵשׁ

עורך דין מחויך
ייעוץ חינם עם עורך דין

המידע על מערכת המשפט הוא אינסופי. אם אינכם בטוחים לגבי סוגייה משפטית, צרו קשר וקבלו ייעוץ חינם עם עורך דין מנוסה!

מידע נוסף
סימנים מחשידים לבגידה

חושדים כי בן/בת הזוג בוגד? ובכן, במדריך הבא נציג בפניכם את הסימנים המחשידים לבגידות וכיצד ניתן לאשש את הסימנים באמצעות חקירה דיסקרטית של חוקר פרטי.

האם מגשר נכנס בהסכם הגירושין

החל משנת 2016, נכנסו לתוקפן בישראל תקנות חדשות, המחייבות זוגות המעוניינים בגירושין – לפנות לפני הכל לגישור מקצועי. מטרת התקנות הללו הייתה למנוע בחלק מהמקרים,

משמורת הגיל הרך

משמורת ילדים נחשבת לאחת מהסוגיות הקשות ביותר בכל הנוגע להליך הגירושין, חלק מהמאבקים החריפים ביותר, במיוחד כשמדובר בזוגות נורמטיביים קשורים לעניין המשמורת, סוגייה רגישה במיוחד

איך מכריעים על משמורת משותפת?

בשנים האחרונות נראה שהליך הגירושין הפך לפשוט יותר, וזוגות רבים בוחרים ללכת בדרך זו בעת שמתעוררות בעיות במערכת היחסים, שלא ניתנות לפתרון או לגישור. דעות

הסכם ממון – לא לעשירים בלבד

באופן לא מפתיע, רוב הסכסוכים הקשים בהקשר של גירושין הם או על כסף או על ילדים. אך האמת היא שדווקא את הסכסוכים בנושאים הללו אפשר

משמרות ילדים לאחר גירושין

אחרי שנים רבות משותפות, הגעתם ביחד למסקנה ברורה שעתיד הקשר הזוגי שלכם הוא לא בר סיכוי, והחלטתם להתגרש. כעת תעמדו בפני תהליך גירושין שיכלול כל

מזונות אישה וילדים

להליכי גירושין, נוסף על השלכותיהם הרגשיות והמשפחתיות, עלולות להיות השלכות כלכליות רציניות. לתשלומי מזונות יש משמעות רבה עבור בני הזוג ולכן כדאי להבין בנושא זה