מהם 3 המאמרים המשפטיים המובילים שכל עורך דין צריך לקרוא

תוכן עניינים

כל עורך דין עובר הכשרה ארוכה, הכוללת לימודי משפטים וכן התמחות במשרד עורכי דין רלוונטי, ועם הידע הראשוני הזה הוא יכול לצאת לדרך המקצועית שלו.

כמובן שהדרך הזו לא נגמרת כאן, והשאיפה לגדילה, צמיחה ולמידה צריכה להמשיך וללוות את עורך הדין גם בהמשך דרכו. היום נספר לכם על 3 המאמרים המשפטיים המובילים שכל עורך דין צריך לקרוא, על מנת

להעשיר עוד את הידע והמקצועיות שלו בדרך להפוך לאחד מעורכי הדין המובילים ביותר מתחומו.

ברשימה הקצרה שהכנו לכם כאן תמצאו גם מאמרים מקצועיים וגם מאמרים כלליים, אך הם כולם מאגדים תחתם פרטי מידע שממש כדאי להכניס לארסנל המקצועי של כל עורך או עורכת דין. קדימה, שנתחיל?

 

המקום שבו קוראים את המאמרים המשפטיים המובילים שכל עורך דין צריך לקרוא

נתחיל מלספר לכם על המקום שבו מרוכזים לא מעט מאמרים משפטיים שיכולים לתרום לכל עורך דין לידע המקצועי שלו. באתר מאמרים משפטיים legal-articles מרוכזים כמה מתוך המאמרים המעניינים, החשובים והאינפורמטיביים ביותר, שיכולים לסייע לכל איש מקצוע באשר הוא, ובפרט לעורכי הדין.

אם אתם מגיעים מהעולם המשפטי, ביקור קצר באתר האינטרנט הנ"ל יכול להוביל אתכם אל עבר חקר מעניין ומרתק, שיפתח לכם את הראש לכיוונים חדשים.

 

מאמר מס' 1: דמות מופת: כב' השופטת רות ביידר גינסבורג

אחד המאמרים החשובים ביותר בתחום מספר את סיפורה של כבוד השופטת רות ביידר גינסבורג, שפעלה במשך שנים ארוכות בתור שופטת בית המשפט העליון של ארצות הברית. כבוד השופטת לקחה חלק באין ספור מהלכים ששינו את פניה של ארצות הברית בפרט ואת העולם בכלל, ובעברה גם פעלה במישורים חברתיים רבים, הכוללים פעולות למען קידום זכויות נשים, שוויון זכויות ועוד.

 

מאמר מס' 2: מה דונלד טראמפ יודע על כתיבה נכונה שכל עורך דין חייב לדעת?

המאמר המרתק מגולל את הקשר שבין דונלד טראמפ לבין מסמכים וניסוחים משפטיים שונים, ויכול ללמד כל עורך דין את ההתנהלות הנכונה מול לקוחות שונים – גדולים או קטנים ככל שיהיו. היות ודונלד טראמפ הוא אחד מאנשי המפתח העשירים והמוכרים ביותר בעולם, המאמר יכול להעניק מושג ולהרחיב את הידע של כל עורך או עורכת דין מכל תחום התמחות שהוא.

 

מאמר מס' 3: האם הגודל של היצירה קובע?

בכל הנוגע לזכויות יוצרים, כל עורך דין יכול למצוא עניין שאותו הוא יכול לשאול גם לתחום ההתמחות הספציפי שלו. המאמר מספר על הקשר בין זכויות יוצרים לבין גודל היצירה, ונוגע בתחומי האמנות השונים, כמו מוזיקה, ריקוד ועוד.

לסיכום, אם אתם עורכי דין שמחפשים ידע משפטי מרתק שקשור בעולם התוכן שלכם, היכנסו לאתר שצירפנו בתחילת המאמר, ותוכלו להתחיל להעשיר את עצמכם בידע רלוונטי ומעניין ביותר. תהנו!

 

מאזניים

עורך דין מחויך
ייעוץ חינם עם עורך דין

המידע על מערכת המשפט הוא אינסופי. אם אינכם בטוחים לגבי סוגייה משפטית, צרו קשר וקבלו ייעוץ חינם עם עורך דין מנוסה!

מידע נוסף
חובת לבישת חליפה בבית משפט

כאשר מדובר בעורכי דין, כללי לשכת עורכי הדין (מדי משפט) מחייבים את עורך הדין, כאשר הוא מופיע בבית משפט, ללבוש "מדי משפט" שכוללים – חולצה

האם יש השפעה כלכלית במשפט מתומלל

תמלול הקלטות מסוגים שונים משפיעות הן בהכרעת הדין, והן כשימוש לפרוטוקול המכסה מבחינה משפטית. במאמר הבא לעסוק ונעמיק בשאלות כמו: איך הקלטות יכולות להטות את

4 שלבים לתביעות נגד משרד הביטחון

כשמדובר בהגשת תביעה נגד משרד הביטחון, ישנם כמה שלבים שכל אחד צריך לעבור. לפני שנתחיל בפירוט, חשוב לנו לציין כי זהו תהליך שעלול לקחת זמן

האם משרד פרסום נחשב כהוצאה מוכרת?

בעלי עסקים וחברות נדרשים לעמוד בלא מעט חובות: הם צריכים לדווח באופן קבוע לרשויות המס ולשלם מיסים, צריכים לעבוד על פי תקנות וכללים אדמיניסטרטיביים, להגיש