איך מתמודדים עם פגיעה כתוצאה מניתוח פלסטי?

תוכן עניינים

הרפואה המודרנית של ימינו מאפשרת לנו לבצע כיום מגוון טיפולים אסתטיים, לרבות ניתוחים פלסטיים, שהפכו בשנים האחרונות לנפוצים ופופולאריים ביותר. יחד עם זאת, לעיתים אנחנו שומעים על ניתוחים פלסטיים שהשתבשו ואף גרמו לנזק. במקרים כאלו, כדאי יהיה לדעת כיצד ניתן להתמודד עם הפגיעה

 

פגיעה כתוצאה מניתוח פלסטי

ניתוחים פלסטיים הפכו בשנים האחרונות לניתוחים נפוצים ופופולאריים למדי, כשהם מסייעים לגברים ונשים לשפר את המראה החיצוני שלהם. יחד עם זאת, מדובר בניתוח ובפרוצדורה רפואית לכל דבר ועניין, כאשר הציפייה של כל מטופל היא לצאת עם המראה המושלם. לצערנו, ישנם מקרים בהם הטיפול משיג את התוצאות ההפכיות והמטופל יוצא עם פגיעות שונות.

פגיעה כתוצאה מניתוח פלסטי, יכולה בהחלט להיחשב כמקרה רשלנות רפואית, בגינה ניתן יהיה להגיש תביעת פיצויים בהתאם וזאת לאחר הוכחת הנזק, מקרה הרשלנות והקשר הסיבתי שבין השניים. ובכדי למקסם את סיכויי הצלחת התביעה שלנו, עלינו יהיה לצרף אל התביעה חוות דעת רפואית מתאימה.

 

רשלנות רפואית בניתוח פלסטי

רשלנות רפואית במהלך הניתוח הפלסטי יכולה להתרחש בכל אחד משלבי הניתוח, החל משלבי הייעוץ וההכנה המקדימה, דרך הניתוח עצמו ועד שלבי ההתאוששות והמעקב שלאחר מכן. כמו כן, רשלנות רפואית בניתוח פלסטי יכולה להתרחש על ידי כל אחד מאנשי הצוות הרפואי, אחיות, טכנאים רפואיים והרופאים עצמם.

הפגיעות העלולות להתרחש כתוצאה מרשלנות רפואית בניתוח פלסטי יכולות להיות רבות ומגוונות ובין העיקריות מביניהן ניתן למנות פגיעות דוגמת: הצטלקות, נמק, פגיעה עצבית היקפית, שגיאות / סיבוכים במהלך ההרדמה ועוד.

 

כיצד חוות דעת רפואית מתאימה תסייע לתביעה?

ראינו אם כן, כי במקרה של פגיעה כתוצאה מניתוח פלסטי, ניתן יהיה להגיש תביעת רשלנות רפואית בהתאם ובכדי לבסס את עילת התביעה מעל לכל ספק, חשוב ומומלץ יהיה לצרף חוות דעת רפואית מתאימה, הצריכה להיכתב על ידי רופא מקצועי ובעל תואר מומחה.

היות ואמות המידה של מקרה הרשלנות הרפואית נבחנות על פי מבחן הרופא הסביר, חוות דעת רפואית של רופא מומחה, תסייע לנו להוכיח את קיומו של יסוד הרשלנות, כמו גם את מהות הנזק והקשר הסיבתי שביניהם.

 

היכן ניתן להשיג חוות דעת רפואית בגין רשלנות רפואית?

לחוות דעת רפואיות – משפטיות קיים ביקוש רב, במיוחד בתחום הרשלנות הרפואית, מה עוד, שרופאים רבים אינם ממהרים לכתוב חוות דעת כאלו, היות והדבר נתפס בעיניהם כפגיעה בקולגות לעבודה, כך שהמשימה להשיג חוות דעת רפואית בגין רשלנות רפואית הופכת למאתגרת במיוחד.

במידה ואתם מחפשים חוות דעת רפואית בגין רשלנות רפואית, כדאי לדעת כי ניתן להיעזר בשירותיה של חברה מקצועית ומנוסה בתחום, אשר תוכל לקשר אתכם לרופאים המומחים הרלוונטיים, תוך התאמה מדויקת לתחום הרשלנות הרפואית הספציפי למקרה שלכם.

 

לסיכום

פגיעה כתוצאה מניתוח פלסטי, יכולה בהחלט להוות עילה לתביעת רשלנות רפואית ובכדי לבסס היטב את עילת התביעה, עלינו יהיה להיעזר בחוות דעת רפואית מתאימה, כאשר הדרך המומלצת ביותר להשיג אותה, היא באמצעות חברה מקצועית ומנוסה בתחום.

ניתוח פלסטי

עורך דין מחויך
ייעוץ חינם עם עורך דין

המידע על מערכת המשפט הוא אינסופי. אם אינכם בטוחים לגבי סוגייה משפטית, צרו קשר וקבלו ייעוץ חינם עם עורך דין מנוסה!

מידע נוסף
ליגת העל בפורטוגל – חוויה בלתי נשכחת

מה זה גילוי מרצון? פורטוגל הפכה בשנים האחרונות לאחת המדינות הפופולריות ביותר למטרות תיירות ומגורים, אולם רבים אינם יודעים כי בפורטוגל יש תרבות עשירה של

ציטוטים של עורכי דין ותיקים

ציטוטים של עורכי דין ותיקים ברבות השנים הנפיקו עורכי דין מכל רחבי העולם ציטוטים בלתי נשכחים. עו"ד מירי ברונו מערכת המשפט בישראל – שפל חסר

מדבקות למשרד עורכי דין

מעוניינים לעצב מחדש את המשרד שלכם ולהעניק לו מראה חדש ומרענן? מעוניינים לבצע שינוי בחלל המשרד אך חוששים מהזמן הרב הכרוך בשיפוץ כולל? יש לנו

קוסם ליום הולדת במשרד עורכי דין

הרבה דברים השתנו מאז שהודיני הדהים את העולם בפעלולי ההיחלצות שלו, מה שלא השתנה הם ההתרגשות וההנאה שמביאים איתם מופעי קסמים. קוסם ליום הולדת במשרד

מה זה קרן פנסיה נבחרת ולמי זה מתאים

במדינת ישראל, נושא הפנסיה הוא אחד הנושאים היותר מפוקחים ומוסדרים בחוק. עד שנות התשעים של המאה הקודמת, היה חלק ניכר מהעובדים במשק מבוטח באמצעות קרנות

החוקים לגבי העסקת מטפל סיעודי

אחד מההורים שלכם הפך לסיעודי ואתם רוצים לדאוג עבורו למטפל? אם כך, טבעי שתרצו לדעת מה אומר בנושא הזה החוק ואיך אפשר לעשות את הדברים.