נקלעתם לתאונה בדרך לעבודה? מה עושים עכשיו

תוכן עניינים

תאונות דרכים רבות מתרחשות בשעות העומס. כלומר, בזמן שאנחנו יוצאים למקום העבודה או חוזרים ממנו. תרחיש נפוץ זה הוביל אותנו לכתוב מדריך בנושא, כדי להעלות את המודעות לעניין החשוב ולהציג את הדברים שצריך לעשות מיד לאחר המקרה. הישארו כאן ותגלו מה אתם צריכים לעשות בכל שלב, כדי שתוכלו להתנהל נכון מכל בחינה אפשרית.

 

הדבר ה – 1: תחליפו פרטים עם המעורבים בתאונה

אי אפשר להעלות מדריך שנוגע להתנהלות נכונה בעת היקלעות לתאונת דרכים, מבלי לציין מילה או שתיים על החלפת הפרטים עם המעורבים. שכן, מדובר בעניין בסיסי שיאפשר לכם ליצור קשר בהמשך עם הנהג הפוגע וחברת הביטוח שלו. חשוב לציין שהליך זה אינו מספיק.

שכן, עליכם לתעד את מקום התאונה ולשמור את התמונות על ענן, כדי שתוכלו להשתמש בהן במשך. שכן, תאונת דרכים שאירעה בדרך למקום העבודה נחשבת על פי החוק כתאונת עבודה. הגדרה זו תאפשר קבלת פיצויים ותגמולים מהמוסד לביטוח לאומי.

תְאוּנָה

הדבר ה – 2: צרו קשר עם עורך דין

כאמור, אתם צפויים לקבל פיצויים לאחר שתגישו את התביעה למוסד לביטוח לאומי. חשוב לציין שעליכם להסתייע בשירותיו של עורך דין שי קמרי שיענה יחד אתכם על הטפסים הדרושים, ירכז את המסמכים וישלח את התמונות שצילמתם מזירת התאונה. כל זאת, כדי לאפשר לכם לקבל את המגיע לכם על פי הקבוע בחוק.

 

הדבר ה – 3: תודיעו על איחור במקום העבודה

לקחתם את הפרטים של המעורבים בתאונה ויצרתם קשר עם עורך דין מומלץ? מצוין! זו העת להודיע למקום העבודה על האיחור (או אי הגעה לעבודה) בעקבות התאונה שאירעה. שכן, המעסיק צריך לדעת שאתם מאחרים מסיבה הגיונית. לצד זאת, עליו לשוחח אתכם במהלך היום, כדי לעקוב אחר מצבכם הרפואי.

 

הדבר ה – 4: פנו לקבלת טיפול רפואי

זה הזמן להזמין אמבולנס למקום התאונה או להתפנות באופן עצמאי לבית חולים שנמצא בקרבת מקום. שכן, אתם צריכים לבדוק אם נפצעתם ואם כן, מה חומרת הפציעה. חשוב לציין שמדובר בשלב חיוני שחשוב לבצע, משום שהמסמכים הרפואיים שתקבלו מיד לאחר השחרור מבית החולים, יהוו כהוכחה לפגיעה שאירעה לכם בעקבות התאונה.

נפגעים שנמנעים מלהגיע לבית החולים מיד לאחר התאונה, עשויים לגלות בשלב מאוחר יותר שמדובר בטעות שהם ישלמו עליה ביוקר. שכן, גילוי של פגיעות בימים שלאחר התאונה עלול להקשות על קבלת הפיצויים.

 

מילים אחרונות לסיום

נהגים, הולכי רגל ונוסעים שנקלעו לתאונה בזמן שהיו בדרכם למקום העבודה, צריכים לתעד את זירת התאונה, לפנות לעורך דין מומלץ, להודיע למעסיק על האיחור ולפנות לקבלת טיפול רפואי הולם. קריאה מעמיקה של מדריך זה גרמה לכם להבין שמדובר בתהליך שחשוב ליישם בהתאם לסדר הופעתו. שכן, כך יתאפשר לקבל את הפיצויים המגיעים לכם בהתאם לקבוע בחוק.

תְאוּנָה

עורך דין מחויך
ייעוץ חינם עם עורך דין

המידע על מערכת המשפט הוא אינסופי. אם אינכם בטוחים לגבי סוגייה משפטית, צרו קשר וקבלו ייעוץ חינם עם עורך דין מנוסה!

מידע נוסף
חובת לבישת חליפה בבית משפט

כאשר מדובר בעורכי דין, כללי לשכת עורכי הדין (מדי משפט) מחייבים את עורך הדין, כאשר הוא מופיע בבית משפט, ללבוש "מדי משפט" שכוללים – חולצה

האם יש השפעה כלכלית במשפט מתומלל

תמלול הקלטות מסוגים שונים משפיעות הן בהכרעת הדין, והן כשימוש לפרוטוקול המכסה מבחינה משפטית. במאמר הבא לעסוק ונעמיק בשאלות כמו: איך הקלטות יכולות להטות את

4 שלבים לתביעות נגד משרד הביטחון

כשמדובר בהגשת תביעה נגד משרד הביטחון, ישנם כמה שלבים שכל אחד צריך לעבור. לפני שנתחיל בפירוט, חשוב לנו לציין כי זהו תהליך שעלול לקחת זמן

האם משרד פרסום נחשב כהוצאה מוכרת?

בעלי עסקים וחברות נדרשים לעמוד בלא מעט חובות: הם צריכים לדווח באופן קבוע לרשויות המס ולשלם מיסים, צריכים לעבוד על פי תקנות וכללים אדמיניסטרטיביים, להגיש