תוך כמה זמן ניתן לקבל תור לחידוש דרכון אמריקאי בישראל?

תוכן עניינים

עבור ישראלים, דרכון אמריקאי הוא נכס רב ערך. הדרכון הזה יאפשר לכם להיכנס לארצות הברית, לעבוד בה, וכמובן לקבל את הפטור המיוחל מויזה. כמו כל דרכון אחר, גם לדרכון האמריקאי יש תאריך תפוגה, ואם הוא הגיע עליכם לגשת לשגרירות האמריקאית ולבצע חידוש דרכון. אנחנו כאן כדי לספר לכם על הדרך הנכונה לעשות את זה, כדי לא לחכות הרבה זמן.

 

דרכון אמריקאי

כמו כל מדינה, גם למי שמחזיק בדרכון של ארצות הברית יש זכויות שכדאי לשמור עליהן. הזכויות הללו מותנות בכך שהדרכון שלכם יהיה בתוקף, ולכן עוד לפני שתאריך התפוגה עבור כדאי לכם לוודא שיש לכם תור לחידוש הדרכון. אם אתם שואלים את עצמכם כמה זמן מראש צריך להזמין תור, אז כדאי שתכירו את האפשרות לקבל תור באופן מהיר יותר.

דרכון אמריקאי

כמה זמן לוקח התור

בישראל חיים לא מעט אזרחים אמריקנים, מה שאומר שלא תוכלו לקבל תור מהיום למחר בשגרירות. יחד עם זאת, כדי שלא תמתינו יותר מידי זמן, ההמלצה שלנו היא לגשת לאנשי מקצוע מהתחום כדי שאלו יעזרו לכם לקבל תור לחידוש דרכון אמריקאי. זמן ההמתנה תלוי במספר משתנים, וקשה לדעת אותם מראש. זו הסיבה שכדאי לכם לפנות אלינו כמה שיותר מהר.

 

חידוש דרכון

כמו בכל הליך מנהלי, גם בחידוש הדרכון יש מספר מסמכים ונתונים שאותם אתם צריכים להציג בשגרירות. הראשון הוא כמובן מספר הביטוח הלאומי שלכם בארצות הברית במידה ואתם מחזיקים באחד כזה. בנוסף, עליכם להציג את הדרכון כדי לראות שלא עברו 10 שנים מאז ההנפקה שלו. כמו כן תצטרכו למלא מספר טפסים, ולאחר מכן לקבוע פגישה בשגרירות שבה יתקפו את הדרכון שלכם.

בניגוד להנפקה של דרכון, הליך החידוש הוא פשוט יותר מבחינה מנהלית, לאור העובדה שמי שכבר מחזיק בדרכון כנראה עבר את הסינון הקפדני בעבר. האמריקאים רק רוצים לראות שלא חל שינוי חריג בסטטוס שלכם, ובסבירות כמעט מוחלטת לאחר מילוי מתאים של הטפסים תקבלו אישור לדרכון חדש.

דַרכּוֹן

מילוי הטפסים

כאמור, כדי לקבל את הדרכון יש מספר טפסים שעליכם למלא. כדי למנוע מצב שבו הטפסים יעכבו אתכם מקבלת הדרכון המחודש, אם רמת האנגלית שלכם לא מספיק גבוהה, מומלץ לפנות לאנשי המקצוע של החברה שיעזרו לכם במילוי הטפסים בצורה הטובה ביותר. אין סיבה שתחוו עיכוב בקבלת הדרכון רק בגלל מילוי לקוי של הטפסים.

 

לסיכום

בתור ישראלים, דרכון אמריקאי הוא משהו שיכול לעזור לכם. בין אם מדובר על כניסה לארצות הברית ללא ויזה, כניסה למדינות שלא מאפשרות לישראלים להיכנס אליהן או אפילו שהייה לצורך עבודה בארצות הברית, הדרכון הזה הוא מה שיאפשר לכם להנות מכל ההטבות הללו. במידה והדרכון שלכם פג תוקף, מומלץ לפנות לחברה מקצועית שתעזור לכם לקבל במהירות תור לחידושו.

דרכון אמריקאי

עורך דין מחויך
ייעוץ חינם עם עורך דין

המידע על מערכת המשפט הוא אינסופי. אם אינכם בטוחים לגבי סוגייה משפטית, צרו קשר וקבלו ייעוץ חינם עם עורך דין מנוסה!

מידע נוסף
חובת לבישת חליפה בבית משפט

כאשר מדובר בעורכי דין, כללי לשכת עורכי הדין (מדי משפט) מחייבים את עורך הדין, כאשר הוא מופיע בבית משפט, ללבוש "מדי משפט" שכוללים – חולצה

האם יש השפעה כלכלית במשפט מתומלל

תמלול הקלטות מסוגים שונים משפיעות הן בהכרעת הדין, והן כשימוש לפרוטוקול המכסה מבחינה משפטית. במאמר הבא לעסוק ונעמיק בשאלות כמו: איך הקלטות יכולות להטות את

4 שלבים לתביעות נגד משרד הביטחון

כשמדובר בהגשת תביעה נגד משרד הביטחון, ישנם כמה שלבים שכל אחד צריך לעבור. לפני שנתחיל בפירוט, חשוב לנו לציין כי זהו תהליך שעלול לקחת זמן

האם משרד פרסום נחשב כהוצאה מוכרת?

בעלי עסקים וחברות נדרשים לעמוד בלא מעט חובות: הם צריכים לדווח באופן קבוע לרשויות המס ולשלם מיסים, צריכים לעבוד על פי תקנות וכללים אדמיניסטרטיביים, להגיש